زمان خبر:4 ثانیه قبل

بردلی تاسک(Bradley Tusk)، مدیرعامل و بنیانگذار Tusk Ventures می‌گوید که شکست در تنظیم مؤثر ارزهای دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی در ایالات متحده «درس بسیار خوبی برای نحوه برخورد با متاورس» است.
تاسک در مصاحبه ای در اول فوریه(12 بهمن) در CNBC از سیاستگذاران ایالات متحده خواست که از متاورس “سبقت بگیرند” و قوانین را زودتر اجرا کنند.
او این احساس را در یک پست وبلاگ Mirror که در همان روز آپلود شد تکرار کرد و نوشت: «مشکلاتی که اکنون در زمینه تنظیم شرکت‌های فناوری داریم، در متاورس بازتولید و تقویت خواهند شد. فکر می کنید نظارت بر اطلاعات نادرست دولتی در فیس بوک و توییتر سخت است؟ صبر کنید تا آن را به صورت سه بعدی امتحان کنید.”

او همچنین اظهار داشت که در حالی که سیاست گذاران تا زمانی که درک بهتری از آنچه در راه است نمی توانند مقررات خاصی برای متاورس ایجاد کنند، باید با نگاه کردن به ارزهای دیجیتال و رسانه های اجتماعی شروع کنند.
مقررات ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک موضوع داغ در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است. بر اساس گزارش 19 ژانویه(29 دی) توسط کورنراستون(Cornerstone)، SEC از سال 2013 در مجموع 97 اقدام علیه سازمان های رمزنگاری انجام داده است که 20 مورد آن تنها در سال 2021 اتفاق افتاده است.
علیرغم درخواست‌های مداوم برخی از نمایندگان و بازیگران صنعت برای یک چارچوب نظارتی منسجم‌تر در برخورد با ارزهای دیجیتال، تاسک به CNBC گفت که انفعال سیاست‌گذاران شهروندان را بدون حمایت‌های اولیه رها کرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع