زمان خبر:3 ثانیه قبل

گروه Huobi اخیرا گزارش بزرگی را منتشر کرده که برای تعیین سطح درک صنعت کریپتو طراحی شده است و رشد تصاعدی این صنعت در سال ۲۰۲۱ و تبدیل شدن آن به جریان اصلی را نشان می دهد.

NFT ها شکل بازار را تغییر می دهند
بر اساس این گزارش، ظهور و کشف صنعت NFT یکی از محرک‌های اصلی رشد دارایی‌های دیجیتال در کل بوده است. در همین حال، ارزهای دیجیتال و رمزارز های بزرگ پیش از این نمی‌توانستند توجه افراد مشهور سطح هالیوود را که به این تجمع پیوسته‌اند، جلب کنند.

میم کوین ها در حال رشد هستند
در حالی که NFT ها توجه زیادی را به این صنعت از سوی افرادی جلب کرده که قبلاً خود را علاقه مند به ارزهای دیجیتال نمی دانستند، میم کوین هایی مانند شیبا اینو، دوج کوین و سایر دارایی های کوچکتر در بین سرمایه گذاران کهنه کار صنعت نیز بسیار محبوب شدند.

شیبا اینو یکی از سریع‌ترین جوامع در حال رشد در تاریخ کریپتو بوده که تنها در چند ماه پس از ظهور به یک میلیون هولدر رسید. دلیل آن هم رشد انفجاری ۱۰۰۰ درصدی آن است که در ماه اکتبر (مهر) در بازار رخ داد.

اما در حالی که SHIB سودهای شگفت انگیزی را برای برخی از سرمایه گذاران اولیه به ارمغان آورد، اکثر معامله گران و سرمایه گذارانی که این رمزارز را در قیمت های بالا خریداری کردند، به دلیل اصلاح تقریبا ۶۰ درصدی که در مدت کوتاهی رخ داد، با ضرر مواجه شدند.

همانطور که این گزارش نشان می دهد، دو شاخه محبوب صنعت به طور کلی، متاورس و NFT، دو موضوع محبوبی بودند که شهروندان ایالات متحده با آنها آشنا هستند. در مورد توکن‌ها و کوین ها، شیبا اینو، دوج کوین، اتریوم و بیت‌کوین در صدر «شنیده‌شده‌ترین» ارزهای دیجیتال در میان عموم مردم قرار دارند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع