زمان خبر:3 دقیقه قبل

یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در بریتانیا، International Animal Rescue (IAR)، که بر حفاظت و مراقبت از حیوانات متمرکز است، پنجشنبه اعلام کرد که دیگر کمک‌های مالی در قالب رمزارزها را نمی‌پذیرد. همچنین هرگونه مشارکت در پروژه‌های مربوط به بخش توکن غیرقابل تعویض (NFT) را رد می‌کند.

این موسسه خیریه که در سال 1989 (1368) ایجاد شده است، از اواخر اکتبر (اوایل آبان) شروع به پذیرش کمک های مالی در قالب بیت کوین، اتریوم، تزوس، بیت کوین کش، بایننس کوین و سایر رمزارزها کرده بود.

این سازمان غیرانتفاعی در حالی که اذعان دارد که رمزارزها به طور فزاینده ای محبوب می شوند، استدلال می کنند که به دلیل مصرف انرژی قابل توجه برای محیط زیست مضر هستند. این سازمان ادعا می کند که پتانسیل “بسیاری” برای رشد بلاکچین و رمزارزها وجود دارد، اما فناوری فعلی با دیدگاه بین المللی نجات حیوانات سازگار نیست. بیت کوین همچنان هدف اصلی فعالان محیط زیست است، اما سایر پروژه های رمزارزی معمولاً با وجود ادعای مصرف انرژی کمتر از خشم فعالان در امان هستند.

اگرچه پروژه هایی مانند Tezos تمایل دارند به اعتبار سبز خود افتخار کنند، IAR بیان می کند که هیچ بلاکچینی وجود ندارد که واقعاً دوستدار محیط زیست باشد. این سازمان می گوید که این بخش برای رسیدن به سطح مطلوب پایداری به نوآوری بیشتری نیاز دارد. در را برای ادامه پذیرش کمک‌های رمزارزها در آینده باز می‌گذارد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بنیاد موزیلا تصمیم گرفت در اوایل ژانویه (اواسط دی) به دلیل یک توئیت غیر معمول که منجر به واکنش شدید شد، دریافت رمزارزها را متوقف کرد. همچنین بنیاد ویکی‌مدیا برای رد کمک‌های رمزارزی تحت فشار است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: U.today

منبع