زمان خبر:3 ثانیه قبل

انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی در 9 مارس 2022 (18 اسفند) برگزار می‌شود. روز دوشنبه، یون سوک یول، نامزد ریاست‌جمهوری، توکن‌های NFT را با تصاویر و ویدیوهای خود منتشر کرده است.

حمایت نامزدهای ریاست جمهوری از NFTها را می توان ترفندی برای جلب نظر برخی از رای دهندگان جوان تر در نظر گرفت. این گروه سنی توسط بسیاری به عنوان فعال ترین گروه در فضای رمزارزی و NFTها در نظر گرفته می شوند.

علاوه بر این، یون 4000 NFT بر روی بلاکچین Aergo ساخته است، که فروش خود را در CCCV بازار NFT کره جنوبی با قیمت 50,000 وون کره ای، معادل 40.78 دلار آغاز کرده است. با این حال، او قصد دارد در مجموع 22329 NFT صادر کند.

به همین ترتیب، لی جائه میونگ، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات کره (DPK) نیز برای جمع آوری رای، NFT تصاویر خود را منتشر کرد.

در همین حال، آخرین نظرسنجی در مورد انتخابات ریاست جمهوری که توسط گالوپ کره انجام شده است نشان می دهد که یون سوک یول با محبوبیت 39 درصد در رقابت های ریاست جمهوری پیشتاز است. از سوی دیگر، لی جائه میونگ، نامزد ریاست‌جمهوری حزب دموکراتیک خلق چین، با 38 درصد آرا، از این نظر عقب‌تر است. به طور مشابه، یون و لی، هر دو کاندیدای ریاست جمهوری، وعده های سیاستی برای طرفداری از رمزارزها داده اند. یکی از این وعده‌ها لغو محدودیت محلی در ICOها است که از سال ۲۰۱۷ (1396) اعمال شده است.

از سال 2021، دولت کره جنوبی به دنبال اعمال مقررات سختگیرانه بر روی اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال و رمزارزها است.

مقررات دیگری برای کسانی که بیش از 42000 دلار سود از تجارت رمزارزها به دست آورده اند، مالیات 20 درصدی را پیشنهاد می کند. با این حال، حزب حاکم دموکرات اکنون با اشاره به عدم وجود یک برنامه مدون برای اجرای سیاست مالیاتی، تاخیر در اجرای مقررات را پیشنهاد کرده است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: coinquora

منبع