زمان خبر:16 دقیقه قبل

لی جائه میونگ(Lee Jae-myung)، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات (DP) آماده می شود تا از NFT برای جمع آوری بودجه برای کمپین خود استفاده کند
این حزب برای کسانی که برای کمپین انتخابات ریاست جمهوری آینده کمک مالی کنند، NFT صادر خواهد کرد. NFT ها حاوی تصاویری از نامزد و تعهدات وی خواهند بود.
کیم نام کوک(Kim Nam-kook)، مسئول کمپین انتخاباتی، در مصاحبه با یونهاپ نیوز(Yonhap News) گفت که حزب این کار را برای جذب نسل جوان انجام می دهد.
Nam-kook گفت: “از آنجایی که نسل جوان 20 و 30 ساله خود به فناوری‌های نوظهور، از جمله دارایی‌های مجازی، NFT و متاورس علاقه دارند، این نوع جمع‌آوری سرمایه می‌تواند برای آنها جذاب باشد.”
DP همچنین اشاره می‌کند که در حال بررسی راه‌های جدیدی برای استفاده از فناوری‌های جدید، از جمله استفاده از NFT در کمپین‌ها و پذیرش کمک‌های ارز دیجیتال است.
همین اواخر، یکی دیگر از اعضای DP نیز اعلام کرد که کمک های مالی را به صورت رمزنگاری می پذیرد. نماینده لی کوانگ جائه(Lee Kwang-jae) اشاره کرد که در اواسط ژانویه(اواخر دی) کمک های ارزی را دریافت خواهد کرد.

لی نوشت: «زمان آن فرا رسیده است که آزمایش‌های نوآورانه‌ای را برای افزایش درک خود از این فناوری‌های آینده و تغییر درک ارزهای دیجیتال و NFT انجام دهیم.»
جدای از این، لی تاکید کرد که سیاستمداران باید در پذیرش تحول دیجیتال پیشرو باشند. او خاطرنشان کرد که سیاست‌ها و قوانین نمی‌توانند به پیشرفت‌های دیجیتالی پاسخ دهند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع