زمان خبر:2 ثانیه قبل

توسعه‌دهنده بزرگترین پلتفرم استریم در جهان، جاستین کان (Justin Kan)، نظر خود را در مورد NFT ها و پروژه‌های بازی که توسط این فناوری طراحی شده‌اند، بیان کرده است.

توسعه‌دهنده اصلی پلتفرم Twitch بر اساس پستی که در حساب توییتر خود منتشر کرد، ادعا می‌کند که صنعت بازی NFT «بسیار بزرگ‌تر» از Twitch است که در حال حاضر میلیون‌ها کاربر دارد. این پست در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

جای تعجب نیست که خالق بزرگترین پلتفرم استریم در جهان اکنون حمایت خود را از NFT ها و بازی نشان می دهد. طبق پروفایل جاستین کان، او در حال حاضر مشغول ساخت بازی های Web3 است.

ظهور NFT ها و صنعت GameFi
در حالی که بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین حتی برای رالی پیشین سال ۲۰۱۷ هم چیز جدیدی نبودند، اما بازار چنین جریان‌هایی از پروژه‌ها را که در دوران اوج NFT در سال ۲۰۲۰ مشاهده شد را تا به حال مشاهده نکرده بود.

به گزارش DappRadar، به دنبال رشد سریع تقاضا برای توکن های غیرمثلی و روند بازی سازی، تعداد پروژه های GameFi در بازار در پایان ژانویه (۱۱ بهمن) از ۴۰۰ عدد گذشت.

تعداد بازی‌های مبتنی بر فناوری بلاک چین نیز در مرحله دوم رشد NFT افزایش یافته است. بر اساس گزارش OpenSea، تعداد مجموعه ها و تولید کنندگان NFT در ماه ژانویه (بهمن) رکوردشکنی کردند و از رکورد ماه سپتامبر (شهریور) فراتر رفتند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: U.today

منبع