زمان خبر:4 دقیقه قبل

شرکت Koi Labs اخیرا از تکمیل موفقیت‌آمیز دور جمع‌آوری سرمایه خود با حمایت شرکای استراتژیک و سرمایه‌گذاران و همچنین انجمن‌های پیشرو بازی از نقاط مختلف جهان خبر داده است.

طبق اعلام رسمی، کوی لبز دور سری A خود را با سرمایه 2.7 میلیون دلاری با ارزیابی دور جمع آوری سرمایه 45 میلیون دلار کوی متاورس بسته است. پیش از این، یک دور پیش از سری A را با ارزش 2.6 میلیون دلار بسته بود. شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک پذیر پیشرو از جمله AU21 Capital، Titans Ventures، ZBS Capital، X21 Digital، Maven Capital، Encrypt Club، Kyros Ventures، Exnet Capital و سایرین، پشتیبانی کامل از چشم‌انداز آزمایشگاه کوی را گسترش دادند.

با چنین بودجه ای که این شرکت در اختیار دارد، آماده است تا اکوسیستم کوی و توسعه بازی آن را با همکاری با شرکای معتبر سرعت بخشد. در آینده ای نزدیک، کوی متاورس خلاقیت های بدیع و انقلابی را در دنیای مجازی آغاز خواهد کرد.

ورود به نسل بعدی اکونومی گیمفای متاورس

“مطمئنا، ما معتقدان و سازندگان واقعی متاورس هستیم که انگیزه قوی برای باز کردن قفل اقتصاد گیفمفای متاورس نسل بعدی داریم. در متاورسی که توسط بلاکچین نیرو می‌گیرد، شاهد نوآوری‌های بروز اصلی بوده‌ایم.”

تقاطع دیفای، گیمفای و متاورس علاقه بسیاری از جوامع کریپتو و سرمایه گذاران ریسک پذیر دره سیلیکون را در این حوزه برانگیخته است. از آنجایی که این بخش‌ها با نرخ بی‌سابقه‌ای رشد می‌کنند، شرکت‌های بیشتری در حال پیوستن به این باند سریع هستند.

با فناوری بلاکچین، کوی متاورس به دنبال تجسم مجدد دنیایی است که در آن قراردادها در کد دیجیتال تعبیه شده و در پایگاه‌های داده شفاف و مشترک ذخیره می‌شوند تا همه بتوانند مالکیت واقعی اموال دیجیتالی را که در فضای مجازی خریداری می‌کنند، داشته باشند.

همراه با کوی متاورس، کوی لبز در حال بررسی نسل بعدی اقتصاد بازی و اقتصاد متاورس با ساخت یک پلتفرم کلکسیونی دیجیتال برای کیمفای و NFT در چندین بلاکچین است. لابراتوارهای کوی زیرساخت نسل بعدی برای صدور، مبادله و روان‌سازی NFT‌های گیمفای از چندین زنجیره مانند اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس خواهد بود. کوی در حال راه اندازی Koi Genesis، مجموعه محدود NFT متشکل از 5000 Koi NFT از کوی متاورس است. کوی متاورس با استفاده از منحصربه‌فرد بودن توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، قوانین بازی‌های آنلاین را برای تجربه‌ای جذاب‌تر تغییر می‌دهد.

کاربرانی که دارای Koi NFT هستند، حق دارند از مزایای فراوانی از جمله 20 درصد تخفیف برای پیوستن به فاز 2 راه اندازی NFT Genesis با قیمت کمتر برخوردار شوند. علاوه بر این، فرصتی برای تبدیل شدن به بازیکنان اولیه کوی متاورس و شرکت در بازی‌های بازی برای کسب درآمد برای بازدهی سودآور وجود خواهد داشت. کوی متاورس همچنین قصد دارد در سال آینده ماژول های بازی هیجان انگیزی را با داستان ها و شخصیت های مختلف عرضه کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: Coinquora

منبع

تبدیل آثار هنری به NFT و فروش بین المللی آثار

غول بازار NFT پلتفرم OpenSea، به دنبال رشد 13 میلیاردی