زمان خبر:2 ثانیه قبل

پلتفرم سرگرمی دیجیتال Pte. Ltd. (DEA)، یک اکوسیستم پیشرو مستقر در سنگاپور در حوزه GameFi، جزئیات دور موفقیت آمیز جمع آوری کمک مالی و اهداف بعدی برای اکوسیستم بازی برای کسب درآمد خود را به اشتراک می گذارد. این پلتفرم سرگرمی دیجیتال در این دور سرمایه گذاری به رهبری JAFCO مبلغ 12 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

طبق اعلام رسمی که توسط تیم Digital Entertainment Asset، یکی از تاثیرگذارترین چهره ها در بخش گیم‌فای آسیایی به اشتراک گذاشته شده است، دور اولیه سرمایه گذاری را تکمیل کرده است.

 

 

شزکت سرمایه گذاری JAFCO، جمع‌آوری سرمایه را رهبری کرد در حالی که هفت شرکت سهامی عام، گروه Spartan و سرمایه‌گذاران شرکتی نیز از DEA در تلاش‌های جذب سرمایه حمایت کردند.

علاوه بر VCهای برجسته، DEA همچنین از طریق گروهی از شرکت های تجاری معتبر با تخصص بی‌نظیر در توسعه کسب‌وکار متمرکز بر بلاکچین، تأمین مالی شده است.

سرمایه تازه ای برای حمایت و پرورش محصول شاخص DEA، پلتفرم PlayMining، اختصاص خواهد یافت. علاوه بر این، با سرمایه‌های تازه جمع‌آوری‌شده، DEA توسعه زیرساخت‌ها و جذب استعدادها را تسریع خواهد کرد.

ساخت اکوسیستم چند محصولی محصولات گیمفای: PlayMining چیست؟

یوشیوکی شیبوساوا، رئیس و مدیر عامل سرمایه گذاری JAFCO بر اهمیت ویژه DEA و PlayMining برای بازارهای NFT و گیمفای آسیا تأکید کرد:

“نیازی به توضیح منحصر به فرد بودن DEA که در سنگاپور متولد شده است، نیست، زیرا این پلتفرم ارتباطات قوی با هنرمندان مشهور ژاپنی دارد و آثار خود را از آسیا در بازار جهانی قرار داده است. ما تصمیم گرفتیم در DEA سرمایه گذاری کنیم زیرا می خواهیم با اعضای DEA در بحبوحه “تورم بزرگ زمانه” که نماد Web3 است، و همچنین با اراده افراد و فناوری ایجاد شده است، کار کنیم.”

نائوهیتو یوشیدا، بنیانگذار و مدیرعامل DEA مطمئن است که وجوه جدید فازهای بعدی رشد را برای DEA و همه محصولات اصلی آن افزایش می دهد:

“ماموریت DEA از بدو پیدایش بر مفهوم بازی برای کسب درآمد متمرکز بوده و به تبدیل بازی به یک معیشت پایدار برای مردم در سراسر جهان کمک می کند. آخرین بودجه و حمایت سرمایه گذاران ما را یک قدم به تحقق این چشم انداز بلندپروازانه نزدیکتر می کند. در میان رشد سریع متاورس، سرمایه جدید به ما کمک می‌کند تا سهم بازار خود را افزایش دهیم و در عین حال پلتفرم خود را برای رسیدگی به نسل بعدی برنامه‌ها و خدمات بازی توسعه دهیم.”

PlayMining DEA را باید یک اکوسیستم همه کاره از محصولات دیفای، NFT و بازی برای درآمد در نظر گرفت. بازی‌های PlayMining میزبان پروتکل‌های بازی مبتنی بر بلاکچین محبوب مانند JobTribes است، در حالی که پلتفرم NFT:DEP به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرقابل تعویض را به‌طور یکپارچه معامله کنند.

کل اکوسیستم توسط دارندگان DEAPcoin (DEP) اداره می شود. تعداد خالص ثبت نام در PlayMining از 2.4 میلیون فراتر رفته است. اکثر حساب ها متعلق به شهروندان اندونزی، فیلیپین، تایوان، ویتنام و ژاپن است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع