زمان خبر:6 ثانیه قبل

پس از اعلام این خبر در تلگرام مبنی بر راه اندازی اولین توکن های غیرقابل تغییر خود در سال جاری، کلکسیونرهای NFT دلایلی دارند که بلاک چین TON را زیر نظر داشته باشند.

اطلاعیه TON در مورد پلتفرم و بازار NFT آتی خود مختصر بود و جزییات بسیار کمی نظیر اینکه بگوییم در سال جاری منتشر خواهد شد، ارائه شد. با این حال، نشان داد که اولین NFT های روی پلتفرم آن چگونه خواهند بود، الماس های متحرکی که بدون شک پس از فروش بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت.

پروژه TON Diamonds توسط تیمی از “پیشگامان NFT” بر روی پلتفرم شبکه باز هدایت می شود. تاکنون در مورد این NFT ها یا کاربرد آنها بسیار کم گفته شده است، اما آنچه می دانیم این است که دقیقاً 10000 عدد از آنها ساخته خواهد شد و خریدار خوش شانس می تواند آنها را در کیف پول موبایل Tonkeeper ذخیره کند.

TON اضافه کرد که نیمی از درآمد حاصل از فروش برای تأمین بودجه توسعه محصولات و خدمات جدید برای اکوسیستم TON استفاده خواهد شد، اگرچه باید دید دقیقاً چه هستند.

پلتفرم NFT برای هر بلاک چینی ضروری است تا به جایگزینی مناسب برای اتریوم مانند اتریوم تبدیل شود، که یکی از پروژه هایی است که TON قصد دارد جابجا کند. اگرچه این فقط یکی از چندین آیتم ضروری است.

نقشه راه TON همچنین خواستار راه‌اندازی پلتفرم ذخیره‌سازی غیرمتمرکز، یک سرویس DNS، زنجیره‌های کاری TON است که به آن اجازه می‌دهد به دیگر پلتفرم‌های بلاک چین و اولین خدمات DeFi خود متصل شود. در نشانه ای از جاه طلبی خود، TON اخیراً اعلام کرد که انتظار دارد تا پایان سال همه آنها را راه اندازی کند.

دوروف(Pavel Durov) بنیانگذار تلگرام و پایه گذار اول TON توضیح داد،

“وقتی صحبت از مقیاس‌پذیری و سرعت به میان می‌آید، TON هنوز سال‌ها از هر چیز دیگری در حوزه بلاک چین جلوتر است.”

منبع