زمان خبر:5 ثانیه قبل

اولین کیف پول همه کاره دیفای کاردانو، GeroWallet، به نقطه عطف جدیدی در بخش ارتباطات رسیده است. آخرین نسخه ۱.۸.۱۰ اکنون به کاربران این اجازه را می دهد تا GeroWallet را به لیست رو به رشدی از برنامه های غیرمتمرکز کاردانو متصل کنند. GeroWallet به کاربران امکان خرید کاردانو با استفاده از فیات، مبادله و استیک دارایی های مصنوعی را می دهد.

این تیم اعلام کرد که آخرین ارتقاء کیف پول نقطه عطف دیگری به نام عملکرد اتصال دهنده dApp را به همراه داشته است. این قابلیت امکان اتصال به Cardahub را فراهم می کند، یک بازار NFT که به کاربران امکان خرید و فروش NFT از مجموعه های محبوب Cardano NFT را می دهد.

۲۰۲۲ با یک نقطه عطف جدید آغاز می شود
U.Today قبلاً گزارش داد که چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) در یک ویدیو فاش کرده است که شبکه کاردانو قصد دارد شش تا نه ماه آینده را صرف بهبود اکوسیستم برنامه های غیرمتمرکز خود (dApps) کند.

در حال حاضر، حدود دوازده پروژه کاردانو برای راه اندازی در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. انتظارات همچنان افزایش می یابد با این امید که این پیشرفت ها ممکن است تأثیر مثبتی بر بنیادهای ADA در سال ۲۰۲۲ داشته باشد. در زمان انتشار این مقاله، ADA با قیمت ۱/۲۲ دلار معامله می شود.

آخرین نسخه GeroWallet قابلیت اتصال dApp را برای کاربران Cardahub فراهم می کند زیرا کاردانو به پیشرفت در فعالیت های توسعه خود ادامه می دهد. U.Today قبلاً گزارش داده بود که کاردانو به عنوان توسعه یافته ترین دارایی در سال ۲۰۲۱ ظاهر شده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع