زمان خبر:56 ثانیه قبل

تیم Ravendex پس از همکاری استراتژیک خود با World Mobile Token در دسترسی به اینترنت به مناطق دورافتاده در آفریقا، همچنین یک مجموعه 10000 واحدی NFT منحصر به فرد Pixelated Bird را با امکان مالکیت ذخیره شده در بلاکچین کاردانو راه اندازی کرده است.

کاردانو به دلیل مدل منحصر به فرد Eutxo خود شناخته شده است و بر خلاف اتریوم که به دلیل هزینه های بالای گس شناخته شده است، می توانید NFTها را در کاردانو ضرب کنید و فقط 1/4 دلار را به عنوان هزینه گس بپردازید. برخلاف اکثر توکن‌های غیرقابل تعویض، RAVE NFT در اکوسیستم راوندکس کاربرد واقعی خواهد داشت زیرا دارندگان RAVE NFT می‌توانند NFT‌های خود را برای کسب پاداش در RAVE به اشتراک بگذارند و پاداش‌های انحصاری را برای دارندگان NFT کسب کنند.

 

استخراج NFT در حال حاضر ادامه دارد و به سرمایه گذاران علاقه مند فرصتی می دهد تا NFT RAVE را ضرب کرده و نگه دارند. درحال حاضر بیش از 7درصد از کل NFT ها قبلاً ضرب شده است.

درباره راوندکس

راوندکس اولین صرافی غیرمتمرکز جهان است که از طریق پروتکل AMM بر روی بلاکچین کاردانو کار می کند. اکوسیستم کاردانو از این پروتکل برای تسهیل تجارت دارایی خود با قیمت تعیین شده توسط نقدینگی ارائه شده استفاده می کند. راوندکس انتقال سریع نقدینگی و دارایی را بین ADA و سایر توکن‌های بومی کاردانو تسهیل می‌کند.

رمزارز Rave

توکن ابزار راوندکس RAVE را می توان در BitMart معامله کرد که طیف گسترده ای از جفت ارزها مانند BTC، ETH، USDT و غیره را ارائه می دهد. به اعتبار خود، روزانه بیش از 1 میلیون دلار از حجم مبادلات خود را به سمت خود جذب می کند زیرا محبوبیت بیشتری در بین دوستداران و سرمایه گذاران رمزارزها به دست آورده است.

Rave توکن ابزاری است که اکوسیستم راوندکس را تقویت می کند و دارای چندین ابزار کاربردی و موارد استفاده مانند استیکینگ، کشاورزی محصول، حکومت داری است. عملکرد روزانه آن به عنوان یکی از برندهای پیشرو در توکن های بومی کاردانو از نظر حجم روزانه، جایگاه ثابتی را در نمودار به دست آورده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: Coinquora

منبع