زمان خبر:19 ثانیه قبل

شبکه اتریوم به رکورد فاندامنتالی دیگری دست یافت. تعداد آدرس‌های این شبکه به ۶۹ میلیون رسیده است. این نقطه عطف در طی رالی کوتاه مدت در اتریوم به دست آمد.

تقاضای در حال رشد
در حالی که قیمت اتریوم در حال حاضر بسیار پایین تر از بالاترین رکورد قبلی خود است، فعالیت تراکنش های شبکه در سطوح سپتامبر تا اکتبر سال گذشته (شهریور تا مهر) باقی مانده است.

دلیل افزایش تعداد آدرس‌ها به احتمال زیاد به «جان تازه» صنعت NFT مربوط می‌شود که ناگهان از ابتدای ژانویه (اواسط دی) دوباره شروع به رشد کرده است.

با توجه به داده‌های زنجیره‌ای ارائه‌شده، رشد شبکه اتریوم را می‌توان با ثبات و پیشرونده در نظر گرفت.

رشد شبکه و تغییرات قیمت
با مقایسه دو نمودار، واگرایی بین دو معیار به راحتی قابل مشاهده است. رشد شبکه اغلب با رشد تقاضا همراه است که باید با تغییرات قیمت دنبال شود.

بدون هیچ گونه حرکت مثبت قیمتی در بازار، عملکرد بازار اتریوم در حال حاضر نزولی در نظر گرفته می شود. اما در عین حال، کاربران به یکی از قوی‌ترین افزایش‌های کارمزد در چند ماه گذشته اشاره می‌کنند.

همانطور که نرخ سوزاندن اتریوم نشان می دهد، کاربران به طور فعال روی بلاک چین کار می کنند. از این رو آنها به طور فعال کوین هایی را خرج می کنند که باید در مقطعی بخرند. اما از آنجایی که اکثر دارایی‌های موجود در بازار کریپتو بیش از ۲۰ تا ۳۰ درصد افت داشته اند، اتریوم گزینه دیگری جز پیروی از آن نداشته و این بخش عمده‌ای از ارزش بازار ارزهای دیجیتال و احساسات سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهد.

در زمان انتشار این مقاله، اتریوم با قیمت ۳۲۶۷ دلار معامله می شود و در یک روز گذشته ۲/۳ درصد کاهش یافته است. پیش از این، اتر در شش روز گذشته ۵/۳ درصد رشد کرده بود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع