زمان خبر:3 ثانیه قبل

افزایش هزینه های گس اتریوم(ETH)، شرایطی را ایجاد کرده است که در 24 ساعت گذشته بیش از 14000 کوین ETH سوزانده شده است. افزایش نرخ سوزاندن، نتیجه افزایش ناگهانی محبوبیت در پروژه های NFT میباشد.

NFT ها در حال افزایش هستند

در حالی که برخی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال، پایان صنعت NFT را پس از کاهش حجم عمده فروش و فعالیت تراکنش پیش بینی کردند، برخی از پروژه های NFT با افزایش بیش از 100 درصدی فعالیت در اولین روزهای سال 2022 (1401-1400) مواجه شده اند.

 

با توجه به منابع سوزاندن، با 3300 اتریوم سوخته در 24 ساعت گذشته، بازار NFT  اپن سی (OpenSea NFT) یکی از اصلی ترین ارائه دهندگان سوزاندن بود. انتقالات رایج اتریوم، مسئول سوزاندن 1200 اتریوم بودند.

آیا اتریوم در حال کاهش تورم است؟

در 24 ساعت گذشته، اتر سوزانده شده بیشتر از اتر صادر شده توسط ماینرها بوده است که باعث می شود 9 ژانویه(19 دی)، یک روز نزولی دیگر برای اتریوم باشد. هر زمان که شبکه اصلی با کارمزد یا ازدحام بالا مواجه می شود، اتریوم معمولا کاهش قیمت پیدا می کند.

در طی جدیدترین افزایش محبوبیت NFT، کارمزد تراکنش‌های اتر، بیش از 150 تا 200 درصد افزایش یافته است که منجر به افزایش قابل توجه هزینه‌ها از سمت کاربر شبکه شده است.

در حالی که اتر به طور مداوم با روزهای کاهش تورم مواجه است، به نظر نمی رسد عملکرد بازار آن با اصلاح 16.6 درصدی که از 5 تا 9 ژانویه (15 تا 19 دی) انجام شد، از روند پیروی کند. در زمان انتشار این مطلب، اتریوم پس از نمایش اولین روز مثبت در بازار، در چهار روز گذشته با 2.4 درصد افزایش قیمت، با قیمت 3145 دلار معامله شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع