زمان خبر:19 دقیقه قبل

کاربران پلتفرم معاملاتی Opensea امسال یک هدیه کریسمس از یک DAO (سازمان مستقل غیرمتمرکز) دریافت کردند که یک airdrop برای تشکر از کاربران بازار و نشان دادن قدردانی خود برای حمایت آن ها از فضای NFT بوده است. Opendao در روز کریسمس راه اندازی شد و 50 درصد از کل عرضه خود را به همه کاربرانی که NFT معامله کرده اند و از روز اول در بازار اوپن سی معامله کرده اند، ارسال کرده است.

این سازمان ادعا می کند که 20 درصد از کل انتشار آن برای جبران خسارت قربانیان کلاهبرداری تأیید شده در اوپن سی با SOS، رمزارز اصلی DAO، و حمایت از هنرمندان نوظهور و آثار اصلی آن ها خواهد بود.

پس از نگرانی اولیه در مورد مجوز قرارداد ناشناخته برای کنترل کیف پول های اتریوم کاربران، طبق گزارش های منتشر شده در رسانه های اجتماعی، کاربران بزرگ اوپن سی هزاران دلار به صورت SOS دریافت کردند. در زمان نگارش این خبر، بیش از 240 هزار آدرس ادعای ایردراپ SOS را داشته اند و این رمزارز در دو صرافی متمرکز  Oxex و Kucoin لیست شده است.

روشی جدید برای ایردراپ

پویایی ایردراپ اوپن دائو با سایر مواردی که قبلاً سازماندهی شده بودند متفاوت است. این نظر الکسیس اوهانیان یکی از بنیانگذاران Reddit است که نحوه سازماندهی این ایردراپ خاص را ستوده است.

او همچنین توضیح داد که از آنجایی که بلاکچین یک تکنولوژی عمومی است، بسیاری از پلتفرم ها می‌توانند این ایردراپ‌ها را سازماندهی کنند و در آینده، هرزنامه‌های زیادی کیف پول‌های افراد را شلوغ خواهد کرد. با این حال، وی خاطرنشان کرد که پروژه های بزرگی در راه است.

SOS از زمان عرضه خود رشد قابل توجهی را در قیمت تجربه کرده است. با توجه به اطلاعات قیمت ارائه شده توسط Coingecko، این سکه از قیمت 0.00000140 دلار در زمان عرضه به اوج 0.00001108 دلار رسیده است.  درحال حاظر از زمان اوج خود کاهش یافته و به قیمت متوسط ​​0.00000650 دلار رسیده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: Bitcoin.com

منبع

تبدیل آثار هنری به NFT و فروش بین المللی آثار