زمان خبر:4 ثانیه قبل

تیم MetaShooter خوشحال است که اولین در نوع خود Hunting Metaverse(متاورس شکار) مبتنی بر بلاک چین غیرمتمرکز را در Cardano معرفی می کند. به گفته این تیم، عاشقان شکار که ترجیح می دهند بخشی از جامعه باشند، می توانند ویژگی های زیر را داشته باشند:

  1. در صورت برنده شدن در مسابقات، تکمیل مجموعه جوایز یا شرکت در سایر مخارج مربوط به شکار، جوایز رمزارزی دریافت کنید.
  2. در حالی که آنها در مسابقات بازی می کنند، شکار واقعی را تجربه کنید و از تصاویری خیره کننده با سازگاری VR روی پلتفرم لذت ببرید.
  3. با ساخت برج، خرید زمین های شکار، کسب درآمد غیرفعال و پرورش سگ های NFT حساب بازی خود را توسعه دهید.
  4. آنها همچنین می توانند با ارتقا تجهیزات شکار خود را شخصی سازی کنند و ارتقا دهند. می توانید از تجهیزات مختلف شکار که در اختیار دارید برای بهبود مهارت های خود استفاده کنید و به شکارچی قوی تر و استثنایی تبدیل شوید. تفنگ ساچمه ای، تفنگ دستی، کمان، تفنگ و چاقو از جمله تجهیزاتی هستند که برای شکار موفق در اختیار دارید.
  5. اعضای انجمن محیط های مختلف، پویایی واقعی و تصاویری خیره کننده را روی پلتفرم تجربه خواهند کرد.

اینها به گونه ای طراحی شده اند که تجربه ای به یاد ماندنی را در طول سفر شکار به کاربران ارائه دهند.

این تیم ضمن ارائه دیدگاهی در مورد منطق پشت پروژه متاورس شکار، هدف خود را اینگونه توضیح داد: “یکی از اهداف تیم ما ایجاد یک بازی است که دنیای کریپتو و غیرکریپتو را متصل کند. MetaShooter قصد دارد صنعت شکار را مدرن کند، که به همین ترتیب یک بازار بزرگ اما خاص است.”

برای دستیابی به این هدف، MetaShooter از قدرت دو بازار چند میلیارد دلاری استفاده می کند: فناوری های بلاک چین و شکار.

بازار تجهیزات

MetaShooter بازاری را ایجاد کرد که در آن اعضای جامعه می توانند سلاح های شخصی سازی شده را برای دقت بهتر بسازند یا سلاح های کمیاب مانند F44 Champion، FS Ultra Zoom Scope، Stock یا 25*39 Long Range را پیدا کنند.

کاربران گزینه‌های سفارشی‌سازی متنوعی برای برآوردن نیازهای شکار خاص شما دارند. در صورت تمایل، می توانید NFT های خود را نیز بفروشید، ذوب یا با آهنگری تولید کنید.

شرکای شکار

این تیم اهمیت کار گروهی برای یک سفر شکار موفق را درک می کند. این به اعضا اجازه می دهد تا توانایی های شکار خود را با سگ های NFT با مهارت ها و حواس منحصر به فرد شکار گسترش دهند که به شما کمک می کند تا غنائم خود را بدون زحمت ردیابی کنید. هدف کمک به کاربران برای به حداکثر رساندن مهارت های شکار و افزایش شانس موفقیت است.

مهارت های شکار خود را با ساختن و ارتقاء برج هایی تکمیل کنید که شما را غیرقابل تشخیص می کند و دید و خشم تیراندازی شما را افزایش می دهد. اگر به طور مرتب از برج‌های شکار استفاده نمی‌کنید، همیشه می‌توانید با اجاره برج‌ها به دیگر شکارچیانی که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشند، درآمد کسب کنید.

شما همچنین ابزارهای لازم را برای شناسایی حیوانات بدون هشدار در اختیار خواهید داشت، ویژگی دیگری که بهره وری و میزان موفقیت شما را بسیار افزایش می دهد. این تیم برای شکارچیان تجهیزات و طعمه‌های اضافی را فراهم می‌کند تا از حیوانات هدف خود پیشی بگیرند و به راحتی آنها را پایین بیاورند. علاوه بر این، کاربران می توانند سگ های NFT را پرورش دهند و از فروش آنها به شکارچیان مشتاق درآمد کسب کنند. درآمد حاصل از فروش سگ های NFT درآمد شکار شما را تکمیل می کند.

شکارچیان محدود به یک مکان شکار نیستند. در عوض، آنها آزادند تا هر کجا که می‌خواهند شکار کنند و تصاویر و محیط‌های خیره‌کننده را در دنیای MetaShooter کشف کنند. زمین های NFT را خریداری کنید و سفر شکار خود را آغاز کنید و در عین حال درآمدزایی نیز داشته باشید.

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: Coinquora

منبع