زمان خبر:6 دقیقه قبل

شرکت مدیریت سرمایه گذاری Grayscale که مدیریت صندوق گری اسکیل دیفای و گری اسکیل دیجیتال را بر عهده دارد، روز دوشنبه طی یک پست وبلاگی اطلاع رسانی کرد: 25 دارایی دیجیتال، از جمله توکن‌های تعدادی از پروتکل‌های دیفای و متاورس را به فهرستی از سرمایه‌گذاری‌های بالقوه خود اضافه کرده است.

رمزارزهایی که گری اسکیل به فهرست “دارایی‌های تحت بررسی” خود اضافه کرده است، شامل رمزارزهای پروژه‌های دیفای مانند الگورند (ALGO) و کانوکس (CVX) و استارت‌آپ‌های متاورس سندباکس (SAND)، آکسی اینفینیتی (AXS) و Yield Guild Games (YGG) است. گری اسکیل این فهرست و همچنین دارایی‌هایی که از قبل در اختیار دارد را بروزرسانی می‌کند. گری اسکیل مستقر در نیویورک متعلق به Digital Currency Group، شرکت مادر CoinDesk است.

در این پست، شرکت گفت که دارایی های که جدیدا اضافه کرده را به‌عنوان “نامزدهای احتمالی برای گنجاندن در یک محصول سرمایه‌گذاری آینده” در نظر می‌گیرد، اما همچنین خاطرنشان کرد که “هر دارایی اضافه شده لزوما به یکی از محصولات سرمایه‌گذاری ما تبدیل نمی‌شود” و گری اسکیل ممکن است دارایی‌هایی را در نظر بگیرد که درحال حاضر در لیست موجود نیستند.

در اوایل این ماه، گری اسکیل اعلام کرد که رمزارز amp (AMP) را به لیستی از 23 دارایی دیجیتال دیگر، از جمله بیت کوین، اتریوم و کاردانو، که در مجموعه خود دارد، اضافه کرده است. AMP توکن بومی شبکه Flexa است، یک شبکه پرداخت که امکان پرداخت های رمزارزی در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین را فراهم می کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: Coindesk

منبع