زمان خبر:6 دقیقه قبل

مایکل سوننشاین (Michael Sonnenshein)، مدیر اجرایی شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل، در حال طرح‌ریزی روندهایی است که باید در بازار رمزارزها در سال 2022 مشاهده شود. سوننشاین در نامه ای جدید به سرمایه گذاران می گوید که معتقد است اقتصاد دیجیتال هنوز در مراحل اولیه خود است.

مدیر عامل این شرکت فکر می کند که نظارت بر توسعه زیرساخت رمزارزها در سال جدید برای سرمایه گذاران مهم است.

از آنجایی که اقتصاد کریپتو و بازارهای مالی موجود به طور فزاینده ای در هم تنیده می شوند، احتمالا برخی از قانع کننده ترین فرصت های سرمایه گذاری بلندمدت را فراهم می کنند و گری اسکیل بر روی شناسایی و ارائه دسترسی یکپارچه و اولیه به پروتکل هایی که ستون اصلی از این اکوسیستم هستند تمرکز خاصی دارد.” سوننشاین همچنین اضافه می کند که انتخاب گزینه مناسب، بدلیل گسترش پروتکل های رمزارزی جدید یک چالش بوده است.

“همانطور که از سال 2013 (1392) انجام داده‌ایم، به شناسایی بهترین و مناسب ترین فرصت‌ها و گسترش پیشنهادات خود طبق نظر آن‌هایی که بر توکن‌های خاص متمرکز شده‌اند و آن هایی که وجوه متنوع‌تر و موضوعی‌تر را ترجیح می دهند، ادامه خواهیم داد.”

مدیر اجرایی گری اسکیل پیش‌بینی می‌کند که Web3 در طول سال جاری شاهد “اکتشاف و پذیرش جریان اصلی فوق‌العاده‌ای” خواهد بود، که به گفته او فرصت‌های سرمایه‌گذاری هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد. او همچنین معتقد است که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در سال 2022 به تکامل خود ادامه خواهند داد.

“ما انتظار داریم که شاهد ترکیبی از دنیای فیزیکی و دیجیتال حتی بیشتر باشیم، به ویژه در مورد موضوعاتی مانند اصالت، منشأ، مالکیت، و موارد دیگر. و همچنین در بخش‌های مختلف، از جمله مد، موسیقی، بازی، املاک و بلیط. تیم ما توجه زیادی به تکامل NFT ها دارد.”

در آخر سوننشاین نتیجه می گیرد که تنظیم کننده ها و سیاست گذاران در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری با رمزارزها درگیر هستند. که این امر باعث می شود قانون یکپارچه ای وضع شود و شرکت های رمزارزی در ایالات متحده آمریکا، با خیالت راحت به فعالیت خود ادامه دهند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: dailyhodl

منبع