زمان خبر:2 دقیقه قبل

ارائه دهنده اعتبار DAO-to-DAO و بازار وام دهنده GameFi NFT زنجیره ای متقابل، کیوکو فایننس (Kyoko) با موفقیت یک دور سرمایه گذاری خصوصی 3 میلیون دلاری را جمع آوری کرد. به طور دقیق تر، دور تامین مالی توسط برندهای Animoca با سرمایه‌گذاران دیگری مانند Infinity Ventures Crypto (IVC)، YGG SEA، Morningstar Ventures، AXIA8، Red Building Capital، NGC Ventures، Momentum 6، BlockchainSpace، بنیانگذار BlockchainSpace، و Petersg هدایت می‌شود.

این بودجه برای تقویت شبکه کیوکو و موقعیت فعلی آن در بازار در این فضا استفاده خواهد شد. این شرکت بر توسعه شبکه و تیم بازاریابی آن تمرکز خواهد کرد تا دامنه خود را در دنیای رقابتی کریپتو گسترش دهد. علاوه بر این، این شبکه همچنین اعلام کرد که به دنبال همکاری با DAO، اصناف و بازی‌ها خواهد بود.

“اعتبار سنتی شرکت ها تنها در ایالات متحده یک صنعت چند تریلیون دلاری است. استیو هاپکینز(Steve Hopkins)، رئیس روابط سرمایه‌گذار و توسعه کسب‌وکار در کیوکو، در ادامه گفت: هرگز زمان بهتری برای آوردن این تقاضا به بلاک چین وجود نداشته است  و کیوکو تیم و منابع مناسبی برای انجام آن دارد. این سرمایه‌گذاری به تیم کیوکو اجازه می‌دهد تا به سرعت راه‌حل‌های وام‌دهی اعتباری خود را برای موسسات مبتنی بر بلاک چین گسترش دهد و از این فرصت استفاده نشده استفاده کند.”

از نظر فناوری، این شبکه راه‌حل‌های نقدینگی را از طریق پلتفرم وام‌دهی اعتباری DAO-to-DAO بدون امنیت و وثیقه به بازار web3 ارائه می‌کند. همچنین به مهم ترین مسائلی که فضای GameFi را به چالش می کشد، رسیدگی می کند. این شامل افزایش هزینه ورود و دارایی های درون بازی در بلاک چین های مختلف می شود.

یات سیو(Yat Siu)، رئیس اجرایی و هم بنیانگذار برندهای انیموکا، توضیح داد:

“Animoca Brands به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه گذاران جهان در شرکت های مرتبط با NFT و پروژه های غیرمتمرکز، به خوبی از ارزشی که اعتبار مبتنی بر بلاک چین می تواند به اکوسیستم متاورس باز ارائه دهد آگاه است و ما پتانسیل قوی راه حل های نقدینگی Kyoko را می شناسیم.”

از سوی دیگر، پلتفرم وام دهی Kyoko’ P2P NFT در حال حاضر در مرحله راه اندازی آزمایشی خود قرار دارد. پلتفرم‌های وام‌دهی DAO-to-DAO و وام دارایی‌های متقاطع آن بعداً در سه ماهه اول 2022(زمستان 1400) منتشر خواهند شد.

منبع