زمان خبر:10 دقیقه قبل

جفری زیرلین(Jeffrey Zirlin)، یکی از بنیانگذاران و رهبر رشد بازی های غیرمتمرکز ویتنامی Sky Mavis، برخی از آمارهای آخرین روز سال 2020 را یاد آوری کرد.اینجا نشان دادیم که محصول شاخص او، Axie Infinity در 12 ماه گذشته چقدر پیش رفته است.

صعود بی پایان Axie Infinity

آقای زیرلین ([email protected]) در توییتر تعدادی اعداد را برای نمایش پیشرفت پروتکل پرچمدار گیم فای، Axie Infinity در سال 2021 به اشتراک گذاشته است.

یک سال پیش، طبق تخمین تحلیلگران زنجیره ای نانسن، تقریباً 27000 علاقه مند به رمزنگاری «اکسی» داشتند، یعنی اکسولوتی های تخیلی که در متاورس Axie Infinity زندگی می کنند.

امروز تعداد مالکان Axies به سه میلیون نفر رسیده است. به این ترتیب، این عدد در 24 ماه گذشته 111 برابر و از اول ژانویه 2020(11 دی 1398) تقریباً 1000 برابر افزایش یافته است.

مجموع حجم معاملات بازار درون بازی (پلتفرمی که علاقه مندان به گیم فای می توانند اکسی های خود را خرید/فروش کنند) از 20000 اتر به 1.2 میلیون اتر افزایش یافت.

سومین dApp محبوب در کل حوزه Web3

همچنین، طبق سیستم اطلاعاتی ردیابی وب3 ، Dappradar، در دسامبر 2021، Axie Infinity سومین برنامه غیرمتمرکز محبوب در جهان بود.

با 750280 کاربر فعال در 30 روز گذشته، تنها صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال مبتنی بر BSC و اکوسیستم کشت سود PancakeSwap (CAKE) و بازی Alien World از آن پیشی گرفته اند.

chrt - چه تعدادی از افراد در سال 2021 اکسی خریدند؟

همانطور که قبلا توسط U. Today پوشش داده شده بود، Axie Infinity خود را به عنوان محبوب ترین بازی بلاک چین در این جنون گیم فای تثبیت کرد. در 5 اکتبر 2021(13مهر)، خالقان آن، Sky Mavis، صد و پنجاه و دو میلیون دلار را از یک گروه VCهای پرمخاطب به دست آوردند.

این دور به رهبری Andreessen Horowitz افسانه ای، قرار بود به پیشرفت صرافی غیر متمرکز Axie Infinity، Ronin و اکوسیستم‌های Project K کمک کند.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:u.today

منبع