زمان خبر:4 ثانیه قبل

اسپرینترلندز (Splinterlands)، یک بازی کارتی تریدینگ دیجیتال، بیش از 6,000,000 بسته از توکن های غیر قابل تعویض(NFT) خود را فروخت. در اینجا توضیح داده شده است که چگونه کمپین کیاس لجیون(Chaos Legion) آن، همه رکوردها را در حوزه بازی برای کسب درآمد شکست.

بیش از 40 درصد از NFT های Splinterlands در حال حاضر فروخته شده است

طبق اعلامیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط تیم Splinterlands، یک بازی کارتی مبتنی بر بلاک چین، کمپین فروش NFT Chaos Legion با موفقیت آغاز شد.

 

در طول 24 ساعت اول این رویداد، برگزارکنندگان بیش از شش میلیون بسته NFT فروختند. با توجه به اینکه تعداد خالص بسته های فروش 15 میلیون است، تنها 60 درصد بسته ها در دسترس علاقه مندان به گیم فای(GameFi) باقی مانده است.

در Splinterlands، همه کارت‌ها را می‌توان برای اعتبار(Credits) خریداری کرد. به نوبه خود، مردم می توانند «اعتبار» را برای DEC یا SPS، دارایی های اصلی اکوسیستم بازی، خریداری کنند.

همچنین، یک سری ایردراپ برای اطمینان از مشارکت عادلانه و فراگیر برای همه علاقه مندان به GameFi برگزار شد. در نتیجه، کل عرضه بسته‌های NFT این بازی، از تسلط نهنگ‌ها محافظت می‌شود.

10 میلیون دوره هفتگی: نقطه عطف جدیدی توسط Splinterlands انجام شد

هر بسته از “Chaos Legions” شامل پنج کارت است. یکی از آنها متعلق به ” نادر(Rare)” یا حتی یک دسته ارزشمندتر است. یک کارت کاملاً جدید به عنوان جشن فروش یک میلیون بسته NFT به کاربران فعال ایردراپ می شود.

جسی آگرود رایش(Jesse Aggroed Reich)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Splinterlands، تحت تأثیر فرصت‌هایی است که برای کاربران Splinterlands در مرحله فعلی پیشرفت آن ایجاد شده است:

“Splinterlands از پیشرفت بازی هیجان زده است. ما در یک شب، درآمد بیشتری نسبت به سال های 2018، 2019 و 2020 (1399-1396) داشتیم. دیوانه وار در حال رشد هستیم. بازیکنان جدید و پول جدید اضافه می کنیم که به ما امکان استخدام خلاقان و توسعه دهندگان بیشتر در کسب و کار را می دهد.”

این بازی شاهد افزایش شدید ترافیک است. تعداد بازدیدکنندگان هفتگی آن در ژانویه 2022 (دی 1399) به 10 میلیون دوره هفتگی افزایش یافت.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، در 9 دسامبر 2021(18 آذر)، Splinterlands با بازی برای کسب درآمد گیم استیت (Gamestate) شریک شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع