بارسلونا(Barcelona)، پیشنهاد بسته حمایت مالی را از سوی پولکادات(Polkadot) و تعداد زیادی از حامیان مالی دیگر دریافت کرده است که میخواهند قبل از پایان قراردادشان با راکوتن(Rakuten) و بکو(Beko) در شش ماه آینده، با این باشگاه همکاری کنند.

علیرغم آشفتگی مالی نوکمپ(Nou Camp)، لالیگا(LaLiga) همچنان علاقه تجاری قابل توجهی به خود جلب می کند و یک پیشنهاد بالقوه پرسود حتی می تواند برای کاهش زیادی از مشکلات خارج از زمین آنها کافی باشد.

ارزش کل این حمایت‌ها ممکن است از 90.1 میلیون دلار فراتر رود، زیرا بارسلونا همچنان به دنبال شرکت‌هایی برای تبلیغ بر روی پیراهن‌های خود و همچنین داشتن نشان‌های خود بر روی آستین‌ها و کیت تمرینی خود است.

پولکادات در مسابقه اسپانسری مالی باشگاه بارسلونا

پولکادات، یک شبکه بلاک چین که در سال 2016 تأسیس شد و سال گذشته مورد توجه قرار گرفت، یکی از شرکت کننده ‌هایی است که در این مسابقه حمایت مالی شرکت می‌کند. طبق یک انتشار اخیر، باشگاه بارسلونا این پروتکل را به عنوان پلتفرمی توصیف کرد که امکان “تعداد بالای تراکنش در ثانیه”، یعنی 1000 TPS را فراهم می کند. پیش بینی می شود پس از راه اندازی کامل به 1,000,000 تراکنش برسد.

اسپاتیفای (Spotify)، یک سرویس پخش موسیقی دیجیتال، یکی دیگر از شرکای احتمالی بارسا است. این تیم اسپانیایی اعلام کرد که پیش از انتخاب اسپانسر مطابق با استراتژی بلندمدت خود، به طور گسترده در مورد انتخاب ها مطالعه خواهد کرد:

“باشگاه تصمیم گرفته است تا با صبر و حوصله به تجزیه و تحلیل عمیق هر پیشنهاد در خریدها بپردازد تا به سودآورترین توافق بر اساس اهداف بلندمدت برسد.”

با حضور آلوز(Alves) و پدری(Pedri) در باشگاه، برخی از بزرگترین ستاره های فوتبال اسپانیا ممکن است به زودی در بازی های سراسر جهان، پولکادات را تبلیغ کنند.

اف سی بارسلونا(FC Barcelona)، یک تازه وارد در بازار دارایی دیجیتال نیست. این تیم چند ماه پیش یک همکاری جهانی با بازار ان اف تی اونیکس (NFT Ownix) ​​امضا کرد تا یک مجموعه توکن غیر قابل تعویض(NFT) برای حامیان خود ایجاد کند. با این حال، مدت کوتاهی پس از آن، باشگاه قرارداد را پس گرفت زیرا موشه هوگ(Moshe Hogeg)، از نزدیکان اونیکس، به دلیل انواع جرایم از جمله کلاهبرداری و تعرض جنسی دستگیر شد.

بایننس(Binance) قبلاً به عنوان حامی مالی احتمالی باشگاه بارسلونا ذکر شده بود، اما این صرافی کریپتو در نسخه رسمی ذکر نشده بود. فقط پولکادات این کار را انجام داد.

حرکات اخیر پولکادات

با افزایش هزینه‌ها، پیشنهاد پولکادات را فقط می‌توان به عنوان یک حرکت برنامه‌ریزی‌شده تفسیر کرد. این شبکه امیدوار است سرمایه‌گذاران خرده‌فروش جدیدی را جذب کند، زیرا DOT در تلاش است تا جایگاه خود را در بین ده ارز دیجیتال برتر (بر اساس ارزش بازار) بازیابد.

با این حال، همچنین تلاشی برای تقلید از مهارت و موفقیت شرکت‌های بزرگی مانند crypto.com، بایننس، و FTX است که بر بازاریابی اسپانسر ورزشی این صنعت تسلط دارند.

فناوری بلاک چین به دلیل رویکرد جدید پاراچین خود توجه زیادی را به خود جلب کرده است. به زبان ساده، این قابلیت به چندین بلاک چین اجازه می دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از چارچوب سابستریت (Substrate) خود یک بلاک چین ایجاد کنند و شبکه پولکادات را به پروژه های دیگری مانند اتریوم(Ethereum) و بیت کوین(Bitcoin) متصل می کند.

تیم توسعه این پروتکل اولین حراج اسلات پاراچین خود را در نوامبر سال گذشته(آبان) برگزار کرد.

مون بیم (Moonbeam)، یک پلتفرم قرارداد هوشمند، در اوایل این ماه به اولین پاراچین کاملاً عملیاتی در پولکادات تبدیل شد و قصد دارد تعدادی ادغام، فعالیت و کاربران جدید را برای تقویت اکوسیستم پولکادات و کمک به رشد شبکه معرفی کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: bitcoinist

منبع