زمان خبر:6 دقیقه قبل

قیمت سهام شرکت گیم استاپ (GME) افزایش یافت (در معاملات بعد از ساعت کاری پس از گزارش وال استریت ژورنال در مورد بخش NFT آینده آن).
غول فروشگاه بازی ایالات متحده از ماه می(اردیبهشت) بی سر و صدا بر روی یک بازار NFT کار می‌کند و در ماه اکتبر(مهر) با لیست کردن چندین فرصت شغلی برای مهندسان نرم‌افزار و بازاریابان محصول با تجربه Web 3.0 و NFT، همه چیز را افزایش داد.
طبق گزارش 6 ژانویه(16 دی)WSJ، گیم استاپ اکنون بیش از 20 نفر را برای راه اندازی واحد NFT تازه ساخته شده خود استخدام کرده است.
یک منبع ناشناس که با برنامه‌های GameStop آشنا بود به این رسانه گفت که این واحد در حال ساخت یک پلتفرم NFT است که خرید، فروش و معامله NFT‌های بازی را به همراه ایجاد شراکت‌های کلیدی ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر می‌سازد.
این بازار قرار است اواخر امسال راه‌اندازی شود و گفته می‌شود که این شرکت به شراکت با دو شرکت رمزارزی نزدیک است که فناوری را به اشتراک بگذارند و در توسعه بازی‌های بلاک چین و NFT سرمایه‌گذاری کنند.

این خبر به مورد استقبال معامله گران پس از ساعت کاری قرار گرفت که قیمت GME را 26 درصد در زمان نگارش این مقاله، افزایش یافت. معاملات بعد از ساعت کاری (AHT) اغلب به دلیل کمبود نقدینگی در بازار کاملاً بی ثبات است، اما بر قیمت سهام به روشی مشابه معاملات عادی تأثیر می گذارد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع