زمان خبر:3 ثانیه قبل

کریپتو بازی برای کسب درآمد، Ertha، به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های بازی برای کسب درآمد امسال ظاهر شده است. بر اساس گزارش CryptoRank، ارتا به عنوان دومین بازی پر جستجو برای کسب توکن در یک دوره 30 روزه قرار گرفت. به طور جزئی، این پروژه در 30 روز گذشته بیش از 58 درصد از بازدیدهای صفحه را افزایش داده است.

از نظر وضعیت بازار، Ertha با موفقیت ارزش بازاری بالغ بر 21 میلیون را جمع آوری کرده است. همه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به شبکه می‌توانند توکن‌های Ertha را در صرافی‌هایی مانند Huobi Global و KuCoin خریداری، بفروشند و معامله کنند. علاوه بر این، این شبکه بیش از 20000 NFT فروخته است که یک دستاورد مهم برای شرکت است.

در همین حال، این شبکه به همه کاربران و سرمایه گذاران خود راه آسان تری برای کسب درآمد در حین لذت بردن از بازی ارائه می دهد. به طور خاص، Ertha به همه کاربران خود این امکان را می دهد که به طور کامل NFT های خود را در متاورس پلتفرم و بر آنها کنترل داشته باشند. این امر با فناوری Ertha – HEX امکان پذیر شده است.

Ertha از زنجیره هوشمند Binance (BSC) برای تامین انرژی شبکه خود استفاده می کند. به این ترتیب، بازیکنان در شبکه می توانند به طور یکپارچه از مزایای ارائه شده توسط BSC بهره مند شوند. به عنوان مثال، کارمزدهای پایین تراکنش و جامعه عظیم BSC از جمله مزایایی است که کاربران Ertha می توانند از آنها بهره ببرند.

از سوی دیگر، Ertha به توسعه پلتفرم خود ادامه می دهد تا بهترین تجربه کاربری را برای همه سرمایه گذاران خود در این فضا فراهم کند. برای تقویت موقعیت خود در بازار، Ertha همچنان روابط خوبی با شرکت هایی مانند Seedify، GameFi و RedKite دارد.

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: Coinquora

منبع