زمان خبر:2 دقیقه قبل

دوازده هزار NFT با عکس های گرفته شده توسط دنیس اوریگان (Denis O’Regan)، عکاس شخصی دیوید بویی (David Bowie)، در راه بازار NFT Starly هستند.

میراث دیوید بویی توسط استودیوی Starly و Melos توکن شده است
طبق اعلامیه رسمی مشترکی که توسط بازار Starly NFT و شرکت هنرهای دیجیتال Melos Studio به اشتراک گذاشته شده است، مجموعه منحصر به فرد NFT های اختصاص داده شده به دیوید بویی در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۷ بهمن) عرضه می شود.

NFT های انحصاری در پلتفرم Starly NFT در دسترس خواهند بود. این بازار از قراردادهای هوشمند Flow بهره می‌برد که فرآیند ایجاد NFT را نسبت به بازارهای مبتنی بر اتریوم مانند OpenSea از نظر منابع بسیار کارآمدتر می‌کند.

انتشار این مجموعه NFT در نزدیکی ششمین سالگرد مرگ اوست. این انتشار شامل انواع مختلفی از محتوا خواهد بود.

ایلجا تربین (Ilja Terebin)، مدیر عامل Starly، بر شخصیت انقلابی این نسخه برای کل فضای مجموعه های دیجیتال تاکید می کند:

ما هیجان زده هستیم که در یک اقدام فرهنگی شرکت می کنیم و نماد دیوید بویی را زنده نگه می داریم، کسی که تاریخ موسیقی را با سبک منحصر به فرد خود رقم زد. ما مطمئن هستیم که کلکسیونرهای ما در مورد این مجموعه انحصاری هیجان زده خواهند شد، در واقع آنقدر منحصر به فرد است که هیچ کس در عموم تا به حال شبیه این NFT ها را ندیده است.

عکس‌های هرگز دیده نشده و آهنگ‌های اختصاصی برای طرفداران NFT در دسترس خواهد بود
در مجموع، این نسخه شامل ۱۲۰۰۰ NFT است که به کارت های ۱x۱۲۰ افسانه ای، ۳x۱۰۰۰ کمیاب و ۴x۲۲۲۰ معمولی تقسیم می شوند. هر بسته شامل ۱ مورد کمیاب، ۲ مورد معمولی و ۱ مورد به طور تصادفی با احتمال ۴٪ افسانه ای بودن است.

برخی از عکس‌های دیوید بویی برای اولین بار همراه با صدای مونولوگ‌های او و ویدیوهای اختصاصی پشت صحنه منتشر می‌شوند.

دیوید بویی، خواننده، ترانه سرا و بازیگر انگلیسی بود. او به عنوان یکی از شاخص ترین خوانندگان پاپ و راک قرن بیستم شناخته می شود.

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: u.today

منبع