زمان خبر:3 دقیقه قبل

اخیراً، مجری برنامه محبوب تحلیل بازار ارزهای دیجیتال، Coin Bureau، درباره «بازی هایی برای کسب درآمد» صحبت کرده است.

در طی یک ویدیو در یوتیوب، مجری Coin Bureau به ۱/۷۸ میلیون دنبال کننده کانال گفت که GALA، اصلی ترین رمزارز مورد استفاده در اکوسیستم Gala Games، به نظر می رسد آلتکوین بعدی باشد که در بین توکن های متاورسی شناخته می شود. مجری ادعا کرد که GALA در بین بازی هایی که از طریق آنها امکان درآمدزایی وجود دارد، برجسته شده است.

Gala Games به عنوان یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین که بر اساس اتریوم ساخته شده است، عمل می کند. علاوه بر انجام بازی‌ها، کاربران می‌توانند کلکسیون‌های به‌دست‌آمده خود را به عنوان توکن‌های غیرمثلی (NFT) بخرند، معامله کنند و بفروشند.

مجری اشاره کرد که GALA می‌تواند در حوزه بازی ها به رشد خود ادامه دهد، تا جایی که با Axie Infinity ($AXS) رقابت کند.

همانطور که توسط The Daily Hodl گزارش شده است، مجری Coin Bureau گفت:

با فرض اینکه ارزش بازار فعلی GALA درست باشد، در مقایسه با سایر رمزارزها در این جایگاه، هنوز فضای زیادی برای رشد دارد. البته که Axie Infinity در حال حاضر در این جایگاه پیشرو است و اگر GALA به AXS برسد، با فرض اینکه ارزش بازار AXS ثابت بماند، این رقم ۲ برابر خواهد شد.

علیرغم پیش‌بینی آینده‌ای روشن برای GALA، مجری هشدار داد که این پروژه ممکن است از ضرب بیش از حد توکن بومی پلتفرم خود رنج ببرد. او گفت که توسعه‌دهندگان به عرضه توکن ها تکیه می‌کنند و هر هفته میلیون‌ها دلار GALA به بازی اضافه می‌کنند.

حتی با وجود کاستی‌های این پروژه، او گفت که Gala Games می‌تواند «به راحتی به یکی از برترین پروژه‌های رمزارزی در بازی‌های بلاک چین تبدیل شود».

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: cryptoglobe

منبع

تبدیل آثار هنری به NFT و فروش بین المللی آثار

غول بازار NFT پلتفرم OpenSea، به دنبال رشد 13 میلیاردی