زمان خبر:6 دقیقه قبل

LinksDAO یک DAO جدید است که به دنبال تامین مالی ایجاد یک زمین گلف و باشگاه فیزیکی با فروش NFT ها، اسناد مبتنی بر بلاکچین مرتبط با دارایی های دیجیتال یا واقعی است. در این مورد، NFT ها حق خرید عضویت واقعی در کلوپ را مشخص می کنند.

قیمت مجموعه NFT لینکزدائو امروز پس از خرید بازیکن تیم گلدن استیت واریرز، استیون کری، جهش کرد. NFT های “Leisure Membership” و ” Global Membership” را به ترتیب با 0.29 اتریوم (892.13 دلار) و 1.12 اتریوم (3442.89 دلار) خریداری کرد. خرید کری به افزایش قیمت مورد اول به 0.72 اتریوم (2209.81 دلار) کمک کرد. البته Global Membership NFT نیز اخیرا به قیمت 2 اتریوم (3,111.91 دلار) فروخته شده است. لینکزدائو به سرعت فروش خود را اعلام کرد و توئیت کرد.

کری یک گلف باز مشتاق رمزارزها است و به عنوان تهیه کننده اجرایی نمایش مسابقه گلف مینیاتوری “Holey Moley” شبکه ABC فعالیت می کند. در خارج از ورزش، کری همچنین به یک کلکسیونر مشتاق NFT تبدیل شده است و اخیرا لیگ Rumble Kong و Bored Ape Yacht Club NFT را خریداری کرده است.

LinksDAO که ماه پیش راه اندازی شده است، اولین مجموعه NFT خود را در OpenSea منتشر کرده است. این مجموعه 2092 اتریوم دریافت کرد که در آن زمان 10.5 میلیون دلار ارزش داشت. کاهش اخیر قیمت اتریوم این مقدار را به 6.4 میلیون دلار نزدیک می کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: decrypt

منبع