زمان خبر:3 ثانیه قبل

مدیر اجرایی فراری -Benedetto Vigna- معتقد است که صنعت بلاک چین و NFT جایگاه‌هایی هستند که «شایسته توجه هستند». به این ترتیب، مدیر اجرایی اشاره کرد که سازنده خودروهای اسپرت لوکس ممکن است در آینده به تلاش‌های خود در زمینه ارزهای دیجیتال ادامه دهد.

“بلاک چین و NFT می توانند برای ما جالب باشند”

بندتو ویگنا(Benedetto Vigna)، مدیر عامل فراری، ضمن تشریح نتایج سه ماهه چهارم سال 2021، اظهار داشت که این شرکت در آینده بر دنیای وب 3 تمرکز خواهد کرد.

ما روابط خود را با شرکای تکنولوژیکی پیشرو مانند Amazon Web Services در ولز تقویت می کنیم تا در خط مقدم فناوری های دیجیتال و وب 3.0 باشیم.

مدیر ارشد اجرایی اضافه کرد که فناوری بلاک چین، Web3 و NFT ها حوزه های جالبی برای فراری هستند. ویگنا خاطرنشان کرد: اینها می توانند به توسعه آینده برند و تقویت موقعیت آن به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه خود کمک کنند:

“من فکر می کنم همانطور که گفتیم، مهم است که بررسی کنیم و ببینیم چگونه فناوری های جدید می توانند به برند ما کمک کنند. مطمئناً، فناوری‌های دیجیتال، فناوری‌های وب 3.0 که آنها از بلاک چین و NFT استفاده می‌کنند، حوزه‌ای است که می‌تواند برای ما جالب باشد، و شایسته توجه است.»

مدیر عامل شرکت اذعان کرد که صنعت ارزهای دیجیتال با سرعت زیادی در حال پیشرفت است. او همچنین اشاره کرد که برخی از رقبای فراری قبلاً وارد فضای دارایی دیجیتال شده اند، به این معنی که «The Prancing Horse» باید همین کار را انجام دهد تا بتواند از رقبا پیشی کند.

NFT های فراری

این سازنده خودروهای اسپورت ایتالیایی اولین گام‌های خود را در دنیای کریپتو در پایان سال 2021 برداشت. در آن زمان، با شرکت فناوری سوئیسی – Velas Network AG – برای ایجاد توکن‌های غیرقابل تعویض برای طرفداران خود شریک شد.

اقلام کلکسیونی دیجیتال از مارس 2022 (زمانی که فصل بعدی فرمول 1 آغاز می شود) برای خرید در دسترس خواهند بود.

Mattia Binotto – مدیر کل و مدیر تیم Scuderia Ferrari – ولاس را نهادی توصیف کرد که “نوآوری و عملکرد را ویژگی اصلی محصولات و خدمات فناوری پیشرفته می کند.”

فرهاد شاگولیاموف(Farhad Shagulyamov) – مدیرعامل سازمان سوئیسی – گفت که همکاری با فراری یک اقدام طبیعی است زیرا این برند ایتالیایی “نماد برتری” است.

به عنوان بخشی از این توافقنامه، ولاس همچنین عنوان حامی مالی سری فراری اسپورت، سری تک برند «The Prancing Horse» و تیم Esports که در مسابقات قهرمانی فرمول یک شرکت خواهد کرد، شد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cryptopotato

منبع