زمان خبر:4 ثانیه قبل

گزارش شده است که یک عکاس حرفه‌ای در شیکاگو در سال گذشته بیش از 109000 دلار از فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به دست آورده است.
بر اساس نمایه ای که توسط CNBC “Make it” منتشر شده است، بریتانی پیر(Brittany Pierre)، عکاس 36 ساله، قبل از اینکه به NFT ها به عنوان راهی برای فروش کار خود روی آورد، برای پرداخت اجاره آپارتمان و خرید مواد غذایی با مشکل مواجه بود.
پیر برای اولین بار در مارس 2021(اسفند 1399)، پس از اینکه دوست و هنرمند همکارش الیز سوپس(Elise Swopes)، NFT یکی از آثارش را به قیمت حدود 17600 دلار فروخت، درباره NFT ها یاد گرفت. این الهام بخش پیر برای انجام یک حرکت عمیق در گوگل و یوتیوب شد و همه چیز را در مورد NFTها یاد گرفت. یک ماه بعد، او توانست اولین NFT خود را بفروشد که منجر به جریانی از فروش آثار دیگر او (هر کدام صدها دلار) شد. ظاهراً این فروش های اولیه پس از دیدن آثار او در توییتر توسط یک کلکسیونر معروف NFT اتفاق افتاد.

پیر علاوه بر فروش آثار هنری خود، شروع به خرید و معامله NFT های هنرمندان دیگر برای کسب سود کرد.
او به CNBC گفت:
«سال گذشته اولین سالی بود که می‌توانستم به خوبی زندگی کنم،من هرگز شغلی بیش از 15 دلار در ساعت نداشتم و سال گذشته، توانستم شغلی داشته باشم. شغلی بیش از 100000 دلار.»

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cryptoglobe

منبع