زمان خبر:3 ثانیه قبل

ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin)، خالق اتریوم(Ethereum)، شروع سال جدید را با مرور مجدد برخی از پیش‌بینی‌هایی که در دهه گذشته در مورد بیت‌کوین، اتریوم و به طور کلی ارز دیجیتال انجام داده بود، آغاز کرد.

با توجه به مجموعه ای از توئیت های منتشر شده در روز سال نو، بوترین مقاله ای را با عنوان: بیت کوین روح خود را از دست نمی دهد یا چرا هیجان زیاد مقررات، هدفش را از دست می دهد، برجسته کرد که در ژوئن 2013 (1391) برای مجله بیت کوین نوشته بود و در آن از تنظیم مقررات صرافی های بیت کوین و بیت کوین صحبت کرد.

بوترین گفت که نقاط قوت اصلی بیت کوین، قابلیت استفاده جهانی و مقاومت در برابر سانسور آن است.

بوترین با مجموعه‌ای از پیش‌بینی‌هایی که در سال 2015 (1393) درباره زمان راه‌اندازی اثبات سهام (PoS) و شاردینگ انجام داد، به خنده گرفت و گفت: «خیلی اشتباه می‌کند و ارزش خندیدن دارد». او اشاره کرد که خطای اصلی در پیش‌بینی‌هایش این بود که عمیقاً پیچیدگی توسعه نرم‌افزار را در آن زمان دست کم گرفت.

یکی از بنیانگذاران بنیاد اتریوم گفت که تیم تحقیقاتی این پروژه با قدردانی بیشتر از توافق های عملی، به سادگی «بسیار بیشتر» نسبت به گذشته ارزش قائل شده است.

بوترین، وایت پیپر اتریوم که در اواخر سال 2013 منتشر شد، بازخوانی کرد و گفت که بسیاری از مسیرهای آتی رمزنگاری را به درستی دریافت کرده است. او گفت که این مقاله اساساً «defi» را پیش‌بینی می‌کند، در حالی تخمین هایش در مورد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) اشتباه بوده است. وی همچنین به عدم پیشرفت در زمینه ذخیره سازی و محاسبات فایل های انگیزشی اشاره کرد.

بوترین 3 - ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، پیش‌بینی‌های خود را در دهه گذشته بازبینی می‌کند!

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: cryptoglobe

منبع