زمان خبر:4 ثانیه قبل

صرافی SynFutures، یک پلتفرم کاملاً زنجیره‌ای (غیرمتمرکز) برای معاملات مشتقات رمزارزی است که برای به چالش کشیدن رقبای خود مانند dYdX و Synthetix طراحی شده است. در حالی که هنوز در نسخه بتا است، اما پذیرش آن در حال افزایش است.

SynFutures در چهار ماه ۳ میلیارد دلار پردازش کرد
بر اساس اعلامیه رسمی که توسط تیم SynFutures به اشتراک گذاشته شده است، در بین پلتفرم های معاملات مشتقات، این پلتفرم به یک نقطه عطف دیگر در مسیر خود به سوی پذیرش گسترده رسیده است.

چهار ماه پس از انتشار بتای آن، حجم کل معاملات این پروتکل از ۳ میلیارد دلار گذشت. همچنین تعداد کاربران فعال آن به ۵۵،۰۰۰ نفر افزایش یافته است.

با این سرعت، SynFutures به پیشی گرفتن از صرافی های غیرمتمرکز dYdX و Synthetix نزدیک است. برخلاف آن‌ها، مجموعه دارایی‌های SynFutures به بخش کریپتو محدود نمی‌شود: علاوه بر بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های بزرگ، مشتریان آن می‌توانند جفت‌هایی را با سهام، طلا، شاخص‌ها و غیره باز کنند.

کاربران می توانند جفت های معاملاتی خود را در SynFutures با چند کلیک ایجاد کنند. در نتیجه، تا ژانویه ۲۰۲۲ (بهمن)، بیش از ۱۵۰ جفت معاملاتی در SynFutures موجود است.

راه اندازی SynFutures v2 در برنامه است
ریچل لین (Rachel Lin)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران SynFutures، مطمئن است که مراحل بعدی پیشرفت استارت آپ او راه را برای نوآوری بیشتر در معاملات غیرمتمرکز هموار می کند:

۳ میلیارد دلار در حجم معاملات نقطه شروع خوبی است و ما معتقدیم که پشت این رقم، از کیفیت خوب و پتانسیل رشد در آینده نیز برخورداریم. ما هیجان زده هستیم که مرحله بعدی گسترش خود را شروع کنیم و فرصت های بیشتری را برای کاربران خود فراهم کنیم تا با اکوسیستم ما درگیر شوند.

در حال حاضر، SynFutures در حال آماده سازی نسخه v2 خود با عملکرد پیشرفته تری است. یعنی SynFutures 2.0 از معاملات آتی و مارجین و NFTures پشتیبانی می کند، یک محصول مشتقات منحصر به فرد که به معامله گران اجازه می دهد تا از نوسانات قیمت مجموعه های محبوب NFT کسب درآمد کنند.

علاوه بر این، این اکوسیستم قرار است یک ماژول آتی دائمی منتشر کند و تجربه کاربری خود را بهبود ببخشد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: U.today

منبع