زمان خبر:4 دقیقه قبل

تحلیلگران برجسته Bloomberg Intelligence امیدوارکننده‌ترین سهام در سال ۲۰۲۲ را شناسایی کردند. در میان NFT ها و بازی های با قابلیت کسب درآمد، جای تعجب نیست که شرکت‌های دوستدار رمزارزها نیز در این فهرست قرار بگیرند.

بلومبرگ شرکت های Robinhood ،Roblox ،SoFi: Fintech و شرکت های متاورسی را برجسته می کند
تیم اطلاعاتی بلومبرگ فهرست سالانه ۵۰ سهام شرکتی مهم در سال ۲۰۲۲ را برای شماره پیش روی Bloomberg Newsweek منتشر کرد.

تحلیلگران، تأثیرگذارترین کاتالیزورها برای تجارت جهانی را وسایل نقلیه الکتریکی، انقلاب انرژی پاک، سرکوب‌های نظارتی چین و فرصت‌های متاورسی را برشمردند.

چندین سرویس دوستدار رمزارزها و Web3 محور جایگاه خود را در این لیست رزرو کردند. با وجود حملات نظارتی، Robinhood، فین‌تک قوی مستقر در ایالات متحده، با ارزش ۱۶ میلیارد دلار، یکی از آنهاست.

Roblox، غول متاورس که تقریباً برای همه چیز به مدل های سه بعدی همه جانبه می پردازد، یکی دیگر از نمایندگان Web3 در این لیست است. تحلیلگران آن را به دلیل چشم انداز رشد بخش متاورس لیست کردند.

چه شرکت های دیگری در لیست ۵۰ برتر بلومبرگ قرار دارد؟
SoFi، یک نئوبانک (بانک کاملا آنلاین بدون دفاتر فیزیکی) که از بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، دوج کوین (DOGE)، کاردانو (ADA) و ۲۴ ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند، یکی دیگر از حامیان رمزارزها در این لیست است.

همچنین، Tencent، غول فناوری دوستدار بلاک چین نیز به دلیل جاه طلبی های آن در زمینه متاورس به این فهرست اضافه شد. این شرکت با ارزش ۵۰۰ میلیارد دلار یکی از سرمایه گذاران اصلی Roblox و Epic Games است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: U.today

منبع