زمان خبر:32 ثانیه قبل

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که به عنوان بخشی از بازسازی،در حال تأسیس یک شرکت دیجیتال جدید است که در آوریل(فروردین) فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

در اقدامی که ممکن است نشان دهنده علاقه فزاینده سازمانی به ارزهای دیجیتال و NFT باشد، Nomura Holdings اعلام کرده است که یک تیم جدید دارایی دیجیتال برای بررسی فرصت‌های احتمالی در این کلاس دارایی ایجاد می‌کند.

شرکت مدیریت ثروت گفت که در حال تغییر ساختار شرکت نوآوری آینده خود به یک شرکت دیجیتال کاملاً جدید است که در آوریل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. هدف اصلی شرکت جدید افزایش استفاده مشتریان از دارایی های دیجیتال و ارائه خدمات مرتبط خواهد بود. کنتارو اوکودا، رئیس و مدیر عامل گروه Nomura گفت:

“شرکت دیجیتال جدید منجر به همکاری عمیق‌تر بین ذینفعان داخلی و خارجی خواهد شد، جذب فناوری‌های دیجیتالی را تسریع می‌بخشد و خدمات مشتری ما را افزایش می‌دهد.”

شرکت مدیریت ثروت، که حدود 641 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد، اظهار داشت که هدف آن افزایش پذیرش دیجیتال در تمام فعالیتهای خود است. طبق گزارش‌ها، بخش جدید فرصت‌ها را در ارزهای دیجیتال و NFTها، در میان سایر دارایی‌های دیجیتال، بررسی خواهد کرد.

با وجود داشتن برخی از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین رمزنگاری، NFTها در ژاپن به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند. مجموعه خدمات مالی ژاپنی Nomura Holdings آخرین بازیگر اصلی است که NFTها را در این کشور بررسی می کند. هفته گذشته، شرکت بزرگ تجارت الکترونیک ژاپنی راکوتن از راه اندازی پلت فرم معاملاتی NFT خود با نام Rakuten NFT خبر داد.

ماه گذشته، بزرگترین شرکت مالی ژاپن، گروه مالی میتسوبیشی UFJ (MUFG)، اعلام کرد که پروژه پرداخت بلاک چینی سه ساله خود را به منظور تمرکز بر روی استیبل کوین ها خاتمه می دهد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع