زمان خبر:7 ثانیه قبل

بخش سرگرمی چینی Tencent توسط سازمان ملل تایید شده است تا پروژه ای را برای بررسی ایجاد چارچوب فنی و امنیتی استاندارد برای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) هدایت کند.
به گفته رسانه های محلی دولتی، این پروژه که “چارچوب فنی برای خدمات مجموعه دیجیتال مبتنی بر DLT” نامیده می شود، اولین ابتکار استانداردهای مورد تایید سازمان ملل متحد در جهان برای NFT ها خواهد بود.
بر اساس گزارشی از ساوت چاینا مورنینگ پست(South China Morning Post)، آژانس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملل، اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) این پروژه را تایید کرد که انتظار می رود پیش نویس اولیه آن تا پایان سال 2022 تکمیل شود.
در حال حاضر، هر توصیه ای که توسط ITU توصیه می شود تنها زمانی اجباری و قابل اجرا می شود که کشورها آن را به عنوان قانون تصویب کنند.
Tencent در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد نوشت: هدف استاندارد بین‌المللی تعیین معماری و جریان‌های تکنیکال، الزامات عملکردی و الزامات امنیتی برای کلکسیون‌های دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است.

“این حرکت می تواند به ایجاد اجماع و درک مشترک در سراسر جهان در مورد شکل گیری یک چارچوب فنی برای خدمات مجموعه دیجیتال کمک کند.”
در همین حال، دولت چین در حال توسعه شبکه خدمات بلاک چین (BSN) تحت حمایت دولت خود است و به دولت چین کمک می‌کند تا از استقرار پروژه‌های NFT غیرمرتبط با ارزهای دیجیتال، که بار دیگر در سپتامبر 2021(شهریور 1400) آن را ممنوع کرد، حمایت کند.
Tencent با تعدادی از شرکت‌های دیگر از جمله Ant Group وابسته به علی‌بابا، آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین، دانشگاه پست و مخابرات پکن و آزمایشگاه ژجیانگ(Zhejiang Lab) همکاری خواهد کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع