زمان خبر:3 ثانیه قبل

ردیت(Reddit) در حال آزمایش تصاویر پروفایل NFT بر روی پلتفرم خود است و این خبر تنها یک هفته پس از اجرای ویژگی مشابه توییتر منتشر می شود.
پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی در سال 2021 حدود 430 میلیون کاربر ماهانه داشت و طبق گزارش ها در حال کار بر روی اجرای تصویر نمایه NFT است که به کاربران امکان می دهد عکس پروفایل خود را روی هر توکن غیر قابل تعویض با یک تصویر پیوست تنظیم کنند.
در مصاحبه ای با Techcrunch در 27 ژانویه(7 بهمن)، سخنگوی Reddit، تیم راثشمیت(Tim Rathschmidt) اظهار داشت که:
ما همیشه در حال بررسی راه‌هایی برای ارائه ارزش برای کاربران و جوامع در Reddit هستیم. در حال حاضر ما در حال آزمایش توانایی استفاده از NFT به عنوان عکس نمایه (آواتار) و تأیید مالکیت هستیم.”

وی افزود: “این یک آزمایش داخلی کوچک است و هیچ تصمیمی در مورد گسترش یا گسترش این قابلیت گرفته نشده است.”
در اوایل هفته، یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن بنری از Reddit منتشر کرد که این ویژگی را تبلیغ می‌کرد و نشان می‌داد که آزمایش‌ها در حال حاضر به خوبی پیشرفت کرده‌اند.
توییتر همچنین هفته گذشته تصاویر پروفایل NFT را معرفی کرد که برای مشترکین Twitter Blue در iOS در دسترس است. با این حال NFT ها اخیرا با واکنش شدید گیمرها و توسعه دهندگان Web2 مواجه شده اند.
Reddit مدتی است که در حال آزمایش ابتکارات مختلف در مورد NFT ها بوده است. حتی یک صفحه اختصاصی برای فعالیت های مرتبط با NFT در nft.reddit.com راه اندازی کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع