زمان خبر:1 دقیقه قبل

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد استودیوی ریسک پذیر NFT متاورسال، در یک دور سرمایه گذاری، 50 میلیون دلار، به رهبری CoinFund و Foxhaven جمع آوری کرده است.

این شرکت NFT می‌گوید که از این بودجه برای رشد پرتفوی خود و حمایت از شرکت‌هایی که برای ایجاد متاورس کار می‌کنند، استفاده خواهد کرد. علاقه به NFT دوباره رو به افزایش است و پروژه هایی مانند Bored Ape Yacht Club در روز سه شنبه فروش یک میلیارد دلاری را پشت سر گذاشت. برای مثال، متاورسال اولین سرمایه گذار نهادی در ConstitutionDAO بود و تا به امروز بیش از 750 NFT جمع آوری کرده است.
طبق بیانیه مطبوعاتی، Collab+Currency، Dapper Labs، Digital Currency Group (DCG)، فرانکلین تمپلتون و Rarible نیز در دور مالی شرکت کردند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که استودیوی متاورسال قصد دارد در آینده نزدیک با Dapper Labs، خالق پلتفرم محبوب NFT NBA Top Shot، و Rarible، یک بازار NFT راه اندازی کند. یوسی هاسون، مدیرعامل متاورسال، در بیانیه‌ای گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که از برخی از مهم ترین سرمایه گذاران بلاکچین و فناوری در ماموریت خود برای سرمایه گذاری در پروژه های مورد نظر خودمان استقبال می کنیم.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: Coindesk

منبع