زمان خبر:3 ثانیه قبل

استارت‌آپ Affyn مستقر در سنگاپور بیش از 20 میلیون دلار را از طریق چندین دور جمع‌آوری سرمایه جمع‌آوری کرد، از جمله دور اخیر که توسط چندین لانچ پد رهبری شد.

این موضوع به طور مستقیم پس از یک دور پیش فروش موفق که 10.4 میلیون دلار جمع آوری کرد، اتفاق افتاد. این دور موفقیت آمیز جمع آوری کمک مالی نشان دهنده سطح بالایی از انتظار برای متاورس Play-to-Earn آن است.

موسس و مدیرعامل Compay، لوکاز لی(Lucaz Lee)، در پاسخ به حمایت از Affyn، قدردانی خود را به اشتراک می گذارد.

“مایلیم از شرکای خود، مشاوران، سرمایه گذاران و جامعه برای حمایت و اعتماد فوق العاده به Affyn تشکر کنیم. کمپین جمع آوری کمک های مالی موفق ما نشان دهنده اعتماد قوی به چشم انداز متاورس Play-to-Earn Affyn است. سال 2022 بی سابقه خواهد بود زیرا ما فضای فناوری را با آغاز دوره جدیدی از Metaverse روشن می کنیم.”

لی اعلام می کند که اولین متاورس Play-to-Earn در نوع خود را پیشگام می کند که واقعیت ما را به تصویر می کشد و آن را به دنیای مصنوعی تبدیل می کند که توسط آواتارهای دیجیتال، NFT ها و دارایی ها نمایش داده می شود.

از شما دعوت می کنیم در این متاورس به ما بپیوندید، جایی که می توانیم همزمان با هم بازی، کسب درآمد و سرگرمی بیشتری داشته باشیم.

Affyn یک پروژه متاورس مبتنی بر بلاک چین است. این یک بازی موبایل رایگان برای بازی، بازی برای کسب درآمد است که بهترین های دنیای مجازی و دنیای واقعی را ادغام می کند.

Affyn با استفاده از فناوری مکان یابی جغرافیایی، مکانیک واقعیت افزوده (“AR”) و فناوری بلاک چین مانند توکن های غیرقابل تغییر (NFT)، قصد دارد اکوسیستمی را ایجاد کند که هم به صورت مجازی و هم در زندگی واقعی سرگرم کننده و کاربردی باشد.

تیم Affyn بیش از یک سال را صرف توسعه یک اکوسیستم حلقه بسته کرد که پایداری را در خط مقدم اقتصاد بازی خود قرار می دهد. برخلاف بسیاری از پروژه‌های دیگر در رده بازی برای کسب درآمد، Affyn تاکید زیادی بر تصور یک اکوسیستم با دیدگاه بلندمدت گسترده‌تر در ذهن دارد.

این تیم سیستمی با جریان های درآمدی متعدد ایجاد کرده است که شامل یک مدل درآمد تبلیغاتی و همکاری بین کسب و کار است، Affyn خود را به عنوان یکی از پیشگامان ساخت یک مدل Play-to-Earn موبایل که پایدار است، قرار می دهد.

کاربران همچنین می‌توانند در ماه‌های آینده در رسانه‌های اجتماعی Affyn نگاهی اجمالی به NEXUS Metaverse داشته باشند، زیرا رفقا(Buddies) خود، مجموعه‌ای از شخصیت‌های NFT در بازی را نشان می‌دهند. یک ویدیوی تریلر از NEXUS Metaverse قرار است در ماه فوریه(بهمن) منتشر شود.

منبع