زمان خبر:6 ساعت قبل

توکن های NFT این روزها خیلی به گوش شما می خورد. هیجان پیرامون توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، یکی از قابل توجه‌ترین روندها در کریپتو در سال 2021 (1400) است. طبق گفته گوگل ترندز (Google Trends)، سرویسی که محبوب‌ترین ترکیب‌هایی را که کاربران گوگل جستجو می‌کنند ردیابی می‌کند، “کریپتو” دگیر محبوب‌ترین جستجو در Web3 نیست.

محبوبیت NFT در جستجوی گوگل اوج های جدیدی را ایجاد می کند

بر اساس آمار به اشتراک گذاشته شده توسط Google Trends، در اواسط دسامبر 2021 (آذر) برای اولین بار، NFTها از نظر تعداد جستجوها در گوگل برای کاربران ایالات متحده، از کریپتو پیشی گرفتند.

در اوایل سه ماهه اول سال 2021 (زمستان 1399)، شاخص های NFT برای اولین بار نزدیک به پیشی گرفتن از “کریپتو” بودند. همچنین، باید توجه داشت که در ماه می(اردیبهشت)، “کریپتو” سه برابر بیشتر از امروز محبوبیت داشت.

به طور معمول، افزایش در Google Trends به علاقه تازه خرده فروشی اشاره دارد.به ویژه، از مبتدیان به ارزهای دیجیتال. برای آلت‌کوین‌های اصلی، اعداد Google Trends با بالاترین قیمت‌های تاریخی، مصادف بود.

این داستان برای توکن‌های سگ صدق نمی‌کند. در نوامبر(آبان)، شیبا اینو (Shiba Inu)، سه برابر محبوب‌تر از زمانی بود که قیمت آن به بالاترین حد خود رسید.

آیا بیت کوین (BTC) بعدی است؟

در برخی مناطق که به دلیل پذیرش ارزهای دیجیتال (CIS، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه) شناخته شده اند، NFT ها قبلاً در Google Trends از بیت کوین، پادشاه رمزارز، پیشی گرفته اند.

به عنوان مثال، در روسیه، NFTها از سه ماه پیش محبوبیت بیشتری نسبت به ارزهای دیجیتال پیدا کردند. هفته گذشته، تعداد جستجوهای بیت کوین (BTC) نیز توسط یک هیجان و شیدایی جدید شکست خورد.

در اوکراین، مشابه احتمال پیشی گرفتن ارزش بازار اتریوم (ETH) از ارزش بازار بیت کوین (flippening) در اوایل نوامبر ثبت شد. در همان زمان، در نیجریه، این هیجانات NFT هنوز عقب ماند. کریپتو و بیت کوین در اینجا محبوبیت بیشتری دارند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع

تبدیل آثار هنری به NFT و فروش بین المللی آثار

غول بازار NFT پلتفرم OpenSea، به دنبال رشد 13 میلیاردی