زمان خبر:27 دقیقه قبل

ری دالیو، رئیس شرکت مدیریت سرمایه گذاری Bridgewater Associates ،طی حضور خود در پادکست اخیر لکس فریدمن(Lex Fridman)،  از تلاش ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا درجهت فرستادن دوج کوین به ماه گفت و تلاش وی را “جذاب” خواند.


وی با دیدگاه آقای فریدمن در زمینه اهمیت شوخ طبعی و سرخوشی، موافقت کرد.

بر اساس گزارش پیشین U.Today ، اسپیس ایکس، شرکت هوافضای متعلق به آقای ماسک، در ماه می(اردیبهشت 1401) یک ماهواره مکعبی 40 کیلوگرمی به نام DOGE-1 را راهی ماه خواهد کرد. هزینه آن به‌صورت کامل با دوج کوین پرداخت شده است .

پول جایگزین

رئیس صندوق پوشش ریسک ، بیت کوین را به عنوان “پول جایگزین” توصیف کرد و تاکید کرد که بیت کوین ، ارزشی فرضی دارد و نمی توان، ارزشی واقعی بر آن تعریف کرد.

وی پیش‌بینی می‌کند که رقابتی بین انواع مختلف ارزها به دلیل چاپ بی‌رویه پول ایجاد خواهد شد:

بیت کوین نیزبخشی از این رقابت است، اما نه تنها ارزهای دیجیتال بلکه بسیاری از ارزها در این رقابت حضور خواهند داشت.

بنابر بیانات آقای دالیو،  توکن‌های غیرمثلی(NFT) که در اوایل امسال با محبوبیت شدیدی مواجه شدند ، می‌توانند به عنوان یک نوع پول مستقل ظاهر شوند. گفتنی است که این میلیاردر آمریکایی تا به حال هیچ خریدی را در دنیای NFT ها انجام نداده است اما همچنان نسبت به آنها کنجکاو است.

وی همچنین معتقد است که طلا یک “انبار ثروت” ارجح است زیرا هزاران سال است که “به طور جهانی به عنوان “پول” شناخته می شود و سومین دارایی بزرگ در ذخایر بانک مرکزی در سراسر جهان است. علاوه بر آن، همچنان میلیاردها دلار سرمایه در فلز زرد سرمایه گذاری میش و اما هیچ کدام قابل ردیابی نیست.

بر اساس بیانات آقای دالیو، بیت کوین نمی تواند به مرز 1 میلیون دلاری برسد زیرا این رمزارز از طلا پیشی نخواهد گرفت.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:u.today

منبع

تبدیل آثار هنری به NFT و فروش بین المللی آثار

غول بازار NFT پلتفرم OpenSea، به دنبال رشد 13 میلیاردی