زمان خبر:14 دقیقه قبل

به نظر می رسد که اتریوم تلاش می کند با تشکیل یک مبنای حمایتی قابل اعتماد جای پای خود را محکم تر کند زیرا گاوها برای بهبود شرایط آماده می شوند. اندیکاتور Momentum Reversal Indicator (MRI)  سیگنال کف صادر می کند که نشان می دهد احتمالاً معکوس شدن روند در راه است.

روز 28 دسامبر (7 دی)، قیمت اتریوم به زیر الگوی مثلث متقارن رسید که نشان‌دهنده پیش‌بینی افت 25 درصدی قیمت بود. اتریوم اکنون تقریباً به این هدف نامطلوب رسیده است، ولی به نظر می رسد در حدود 3005 دلار با یک خط دفاعی خوب برخورد کرده است. در حال حاضر اتر با قیمت 3171 دلار معامله می شود.

اولین ناحیه مقاومتی پیش روی اتریوم در روند صعودی، سطح فیبوناچی اصلاحی 23.6% در تراز 3216 دلار و سپس در سطح فیبوناچی اصلاحی 38.2% در حدود 3347 دلار خواهد بود. در صورت عبور از این موانع، سطح فیبوناچی اصلاحی 50% در تراز 3453 دلار هدف بعدی قرار خواهد گرفت.

با این حال، اگر خرس‌ها همچنان کنترل خود بر بازار را حفظ کنند، قیمت اتریوم ممکن است به سمت حمایت ۲۹۷۹ دلاری کاهش یابد. در نمودار روزانه، اندیکاتور شاخص مقاومت نسبی (RSI) نزدیک سطح 30 بوده و اندیکاتور MACD در منطقه نزولی در حال حرکت است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: fxstreet

منبع