زمان خبر:4 دقیقه قبل

میم کوین بیبی دوج(Baby Doge) و باشگاه فوتبال بوندسلیگا TSG Hoffenheim یک مشارکت تبلیغاتی امضا کرده اند.
باشگاه فوتبال در بیانیه ای اعلام کرد این همکاری که روز پنجشنبه اعلام شد، بر روی توکن های غیرقابل تعویض (NFT) برای طرفداران TSG Hoffenheim تمرکز خواهد کرد. همچنین شامل مواد تبلیغاتی کلیدی مانند تبلیغات LED در سراسر زمین در همه بازی‌های خانگی و همچنین سایر ابزارهای تبلیغاتی گسترده و محتوای برند مشترک است.


دنی استریچ(Denni Strich)، مدیرعامل TSG در بیانیه مطبوعاتی تایید کرد: “TSG Hoffenheim خوشحال است که با چنین برند نوآورانه و پیشرو مانند Baby Doge همکاری می کند. “
تیم Baby Doge گفت که همکاری های بیشتر احتمالاً ارزش برند پروژه را افزایش می دهد. مایک واتسون(Mike Watson)، مدیر پروژه Baby Doge گفت: “ما تلاش می کنیم تا دسترسی جهانی خود را به عنوان یک پروژه جامعه محور گسترش دهیم و همچنین مشارکت های استراتژیک با سازمان های در سطح جهانی ایجاد کنیم و این عمل Baby Doge را قادر می سازد تا مزایای ما را به نمایش بگذارد و خود را به عنوان یک بازیکن در دنیای ورزش تثبیت کند.”

TSG Hoffenheim یکی از قدیمی ترین باشگاه های فوتبال آلمان است و 122 سال پیش در سال 1899(1279) تاسیس شد. توکن های BABYDOGE در سال 2021 صادر شدند زیرا دوج کوین در بین سرمایه گذاران رمزارزی محبوبیت پیدا کردند. BABYDOGE دارای 420 کوادریلیون است و بخشی از درآمد پروژه از محل هزینه ها صرف امور خیریه حیوانات می شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:coindesk

منبع