زمان خبر:2 ثانیه قبل

بازی DeFi Land، یک شبیه ساز کشاورزی GameFi در بلاک چین سولانا (SOL)، فروش Gen 0 خود را آغاز کرد. ۷۵۰۰ دانه DeFi Land برای خرید موجود است.

سفر به NFT های Gen-0 به تازگی آغاز شده است
طبق اعلامیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط اکوسیستم DeFi Land play-to-earn، فروش اولیه دانه های توکن شده آن اکنون برای همه علاقه مندان سولانا (SOL) باز شده است.

در مجموع ۷۵۰۰ دانه DeFi Land برای فروش در وب سایت اصلی DeFi Land و بازار توکن دیجیتال Magic Eden موجود خواهد بود. فروش Gen-0 NFT در دو مرحله سازماندهی خواهد شد.

دانه ها برای به دست آوردن NFT های اصلی DeFi Land ضروری هستند. این NFT ها به نوبه خود برای پیوستن به گیم پلی DeFi Land در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ مورد نیاز خواهند بود.

معامله گران می توانند با تزریق نقدینگی DFL، ابن دانه ها را آبیاری کنند. توکن‌های DFL واریز شده توسط دارندگان Seed NFT توسط تیم DeFi Land نابود می‌شوند تا عرضه در گردش خود را کاهش دهد.

پس از تأمین مالی و آزمایش موفقیت آمیز، انتشار شبکه اصلی در دستور کار است
مشتریان DeFi Land که چهار یا بیش از چهار Seed NFT دارند می توانند یک NFT فوق العاده کمیاب را به عنوان پاداش دریافت کنند.

در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱، DeFi Land توانست ۴/۱ میلیون دلار از VCهای مطرح، از جمله Animonca Brands ،FTX ،Alameda Research ،NGC Solana Foundation ،Gate.io ،Jump Capital و غیره جمع آوری کند.

همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شده بود، در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان)، DeFi Land یک IDO سه گانه را سازماندهی کرد و توکن اصلی خود یعنی DFL را در صرافی های ارز دیجیتال Raydium ،FTX ،Serum و Gate لیست کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: U.today

منبع