زمان خبر:23 دقیقه قبل

پلتفرم بازار توکنهای غیرقابل تعویض (NFT)، اُپن سی(OpenSea)، همچنان به تحت تاثیر قرار دادن در طول سال جدید ادامه می دهد و پذیرش و داده های معاملات در حال افزایش است. غول NFT به نقطه عطف جدیدی در تعداد کاربران فعال در این پلتفرم رسیده است.

داده‌های Dune Analytics در روز پنجشنبه، 13 ژانویه 2022(دیروز)، نشان داد که OpenSea اکنون از یک میلیون کیف پول کاربر فعال در این پلتفرم عبور کرده است.

این نقطه عطف، آخرین نشانه از ادامه رشد OpenSea در روزهای اولیه سال 2022 پس از بهره مندی از گسترش بسیار زیاد در سال گذشته است.

اخبار روز پنج‌شنبه بلافاصله پس از گزارش‌هایی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد این پلتفرم از ابتدای سال 2022 بیش از 2 میلیارد دلار حجم معاملات داشته است و می‌تواند از نظر فعالیت معاملاتی ماهانه در راه یک سقف تاریخی جدید باشد.

اوایل ژانویه 2022، یکی از بنیانگذاران شرکت دوین فینزر(Devin Finzer) اعلام کرد که اُپن سی 300 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری C جمع آوری کرده است.

به این ترتیب ارزش بازار OpenSea به 13.3 میلیارد دلار رسید که یک جهش قابل توجه از ارزش 1.5 میلیارد دلاری آن در جولای 2021 است.

شروع طوفانی سال 2022 OpenSea نیز با سطح فعالیت های مرتبط با NFT که مشخصه روزهای ابتدایی سال بوده است، مطابقت دارد، با وجود مجموعه های محبوبی مانند CryptoPunks و Bored Ape Yacht Club که همچنان علاقه زیادی را به خود جلب می کند.

در حالی که تسلط این پلتفرم بی بدیل پا بر جا است، OpenSea می تواند با برخی از رقیبای تازه کار مانند LooksRare رو به رو  شود.LooksRare اخیراً بازار خود را با ایردراپ برای کاربران راه اندازی کرده است.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cryptopotato

منبع