زمان خبر:5 دقیقه قبل

پلتفرم نواتار(Novatar)، روشی انقلابی برای بیان خود در دنیای دیجیتال با هویت های توکنیزه معرفی می کند. مشتریان آن می توانند بین 25000 آواتار منحصر به فرد که به عنوان توکن غیرقابل تعویض(NFT) مینت شده اند را انتخاب کنند.

جایی که NFT ها با راه حل های هویت دیجیتال روبرو می شوند: Novatar چیست؟

Novatar که در سال 2021 (1400) راه اندازی شد، یک پروژه NFT است که به بخش هویت های دیجیتال می پردازد. آواتارهای دیجیتالی ایجاد می کند که می توانند در شبکه های اجتماعی، پروتکل های بازی برای کسب درآمد و متاورس استفاده شوند.

برخلاف رقبا، Novatar تصاویر یا انیمیشن هایی را برای فروش به عنوان NFT ایجاد نمی کند. در عوض، به علاقه مندان NFT اجازه می دهد تا هویت های مجازی منحصر به فرد را خریداری، رشد و پرورش دهند. همانطور که پروژه Novatar بالغ می شود، آواتارها تغییرات فیزیکی را نشان خواهند داد.

صاحب آن می‌تواند پویایی این تغییرات را از طریق یک داشبورد یکپارچه سفارشی کند. علاقه‌مندان به NFT می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا NFT‌های آن‌ها به بزرگسالان تبدیل می‌شوند یا در دوران نوزادی حفظ می‌شوند.

فرصتی که NFT ها به بزرگسالان تبدیل می شوند، «ویژگی خاص» پیشنهاد Novatar است که هیچ رقیبی تا کنون آن را اجرا نکرده است.

هر آواتار منحصر به فرد خواهد بود. در کل 25000 NFT ایجاد خواهد شد. آواتارها با حالات چهره منحصربفرد، لباس و طراحی آینده نگرانه ایجاد خواهند شد.

ایجاد جامعه دارندگان NFT نسل بعدی

در متاورس Novatar، هر شخصیت تازه متولد شده دارای 9 ژن اساسی در DNA خود است. برای NFT های رشد یافته، 10 ژن از 14 ژن ضروری است، در حالی که چهار ژن دیگر اختیاری هستند. همانطور که Novatar از تنوع در بخش متاورس حمایت می کند، امکان ساخت و خرید آواتارهای دگرجنسگرا و همجنسگرا را فراهم می کند.

علاوه بر اینکه آواتارهای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد برای متاورس و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هستند، NFT‌های Novatar قرار است شکل خاصی از ابزار را نشان دهند. در آینده، آنها به دارندگان این امکان را می‌دهند که به رویدادهای آفلاین و آنلاین سازماندهی شده توسط تیم Novatar دسترسی داشته باشند.

مانند کریپتو پانک‌ها(Crypto Punks) یا میمون‌های Bored Apes، توکن‌های Novatar به‌عنوان بلیط ورودی برای جامعه محدود علاقه‌مندان به NFT عمل می‌کنند. مجموعه افتتاحیه چهار رویدادی قرار است به زودی آغاز شود و جلسات به مشکلات اساسی در بخش NFT اختصاص داده می شود.

نمایندگان Novatar اضافه کردند که تاریخ ها، دستور کارها و تمام جزئیات رویدادهای آینده توسط سازمان دهندگان در هفته های آینده اعلام خواهد شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع