زمان خبر:12 دقیقه قبل

پاریس هیلتون(Paris Hilton)، اینفلوئنسر OG، به نظرات خود در خصوص متاورس ادامه داد و گفت که آن را «آینده مهمانی، بیرون رفتن، تعامل با مردم و اجتماعی بودن» می‌بیند.
در 25 ژانویه(5 بهمن)، هیلتون به عنوان مهمان در برنامه «Tonight Show» با جیمی فالون ظاهر شد و در آنجا درباره تجربیات خود در جامعه NFT صحبت کرد.
هیلتون به فالون گفت که به زودی اولین مجموعه NFT خود را با Super Plastic روی پروتکل Origin عرضه خواهد کرد، اما جزئیات بیشتری در مورد بازه زمانی ارائه نکرد. Super Plastic یک شرکت اسباب‌بازی وینیل و کلکسیون‌های دیجیتال است.
او این مجموعه را با عنوان «برای همیشه پری»، مجموعه‌ای از خاطرات با همسر تازه ازدواج‌کرده‌اش، کارتر ریم(Carter Reum)، برای مخاطبان فاش کرد. او سپس اولین NFT این مجموعه را به Falon و NFT های اضافی را به هر یک از مخاطبان هدیه داد.

فالون گفت: “من فکر می کنم این اولین جایزه NFT در تاریخ تلویزیون است.”
در آوریل 2021(فروردین 1400)، هیلتون NFT “Iconic Crypto Queen” خود را به قیمت 1.1 میلیون دلار فروخت.
هیلتون در مصاحبه ای در نوامبر 2021(آبان 1400) با گاردین گفت که در سال 2016 (1395)زمانی که “با بنیانگذاران اتریوم دوست شد” سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را آغاز کرد. از آن زمان، او مجموعه‌ای از 141 قطعه NFT تحسین‌برانگیز، از جمله Bored Ape و آثار گریمز و استیو آئوکی، گردآوری کرده است.

نماد فرهنگ پاپ در چند وقت اخیر به یک مدافع تا حدی غیرمنتظره برای متاورس تبدیل شده است. “دنیای پاریس” هیلتون در شب سال نوی 2021 در پلتفرم بازی آنلاین Roblox شروع به کار کرد، جایی که هیلتون یک دی جی را در میان جمعیت مجازی پخش کرد.

طبق آمار Roblox تا به امروز، جزیره متاورس تنها در مجموع حدود 63900 بازدید کننده را جذب کرده است. در مقایسه، دنیای “ALDC Studio” Roblox با الهام از نمایش تلویزیونی واقعیت آمریکایی “Dance Moms” بیش از 30.5 میلیون بازدید کننده جمع کرده است.
هیلتون بیش از 55 میلیون دنبال کننده در حساب های رسانه های اجتماعی خود در اینستاگرام، توییتر، فیس بوک، اسنپ چت و یوتیوب دارد.
هیلتون می‌گوید که علی‌رغم آمار ضعیف آن، به آینده جزیره امیدوار است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع