زمان خبر:3 ثانیه قبل

همکاری جدید بین صرافی جهانی بایننس و شرکت سرگرمی کره جنوبی YG باعث می‌شود که این دو شرکت برای چارچوبی پایدارتر برای همکاری‌های آینده NFT تلاش کنند.
YG تعدادی از ستاره های Kpop برجسته از جمله BLACKPINK، BIG BANG، و WINNER را مدیریت می کند. در اطلاعیه 8 فوریه(19 بهمن) آمده است که یادداشت تفاهم (MoU) به بایننس دسترسی به توسعه دارایی های دیجیتال بر اساس IP (مالکیت معنوی) مرتبط با این هنرمندان را می دهد.
اگرچه این دو شرکت جزئیات خاصی را برای هیچ مجموعه NFT آینده ارائه نکردند، اما تأیید کردند که ایجاد NFT به روشی سازگار با محیط زیست یکی از نگرانی های اصلی همکاری های آینده آنها خواهد بود.
هلن های(Helen Hai)، رئیس جهانی بایننس NFT گفت که این پلتفرم نزدیک با YG برای ایجاد یک اکوسیستم دوستدار محیط زیست برای NFTها کار خواهد کرد. او اضافه کرد که این شرکت معتقد است ترویج استفاده از پلتفرم های بلاکچین پایدار مهم است.

بایننس NFT یک پلتفرم چند زنجیره ای است که از شبکه PoSA (اثبات اقتدار سهامدار) استفاده می کند، یک پروتکل توافق اجماع که دوستدار محیط زیست و انرژی کارآمدتر از بیت کوین است.
علاوه بر همکاری‌های آتی در فضای NFT، این دو شرکت همچنین به برنامه‌هایی برای توسعه بازی‌های مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس و همکاری در ساخت پروژه‌های متاورس اشاره کردند.
در اطلاعیه ای درباره این تفاهم نامه آمده است: «بایننس پلتفرم و زیرساخت فناوری NFT را فراهم می کند در حالی که YG محتوای NFT و دارایی های بازی را تأمین می کند».
این شراکت اولین برخورد بین Kpop و Web3 نخواهد بود. اخیراً، سازمان‌دهنده کنسرت متاورس مستقر در ایالات متحده، Animal Concerts با شبکه بلاک چین Klaytn کره جنوبی در ژانویه(دی 1400) شریک شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع