زمان خبر:2 ثانیه قبل

طبق داده های پلتفرم Santiment، رمزارزهای کاردانو، مونرو و چند آلتکوین دیگر نشانه هایی از افزایش احتمالی قیمت را نشان می دهند. بازار رمزارزها برای دومین روز متوالی در حال کاهش قیمت است. بیت کوین 1.74 درصد با قیمت فعلی 41313 دلار در کنار اکثر آلتکوین ها کاهش یافته است.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، رمزارزهایی مانند کاردانو، یونی سواپ و چین لینک در ۲۴ ساعت گذشته بین ۸ تا ۱۱ درصد ریزش تجربه کرده اند.

شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment گزارش می دهد که اخیراً شاهد افزایش قابل توجه موقعیت های فروش اهرمی برای دارایی های رمزارزی مختلف بوده است. اشاره می‌کند که آلت‌کوین‌ها به طور خاص به طور فزاینده‌ای نشانه‌هایی از اهرم‌های بیش از حد شورت‌ها و نرخ‌های تامین مالی منفی را نشان می‌دهند، و بیان می‌کند که انحلال‌ پوزیشن های شورت ممکن است منجر به افزایش قیمت شود.

این ممکن است به شرطی امکان پذیر باشد که اگر بیت کوین شروع به سوق دادن بازارها به سمت بالا کند، آلت کوین هایی که انحلال پوزیشن های کوتاه مدت قابل توجهی دارند تمایل دارند از این انحلال ها به عنوان سوخت موشک به سمت بالا استفاده کنند.

ADA در 18 ژانویه (28 دی) در میان خوش بینی ها در مورد بلاکچین کاردانو به بالاترین سطح 1.64 دلار رسید. اما بعد از آن قیمت ADA با فروش مداوم بازار کاهش یافته است. با این حال، بنیان کاردانو کاملاً قوی باقی می ماند زیرا Santiment، توسعه فعال در سراسر بلاکچین کاردانو و افزایش آدرس های فعال روزانه را گزارش می دهد.

 

 

 

آدرس های فعال روزانه (DAA) یک معیار مفید برای ردیابی فعالیت شبکه در طول زمان است. به طور کلی، رشد DAA ها نشان دهنده استفاده بیشتر از بلاکچین است، در حالی که کاهش DAA نشان دهنده تقاضای کمتر برای شبکه است. DAA ها تمایل دارند با فعالیت قیمت مرتبط باشند. به این ترتیب، DAA ها اغلب می توانند به عنوان یک شاخص پیشرو برای اقدام قیمت عمل کنند.

تحولات فعال در بلاکچین کاردانو

IOHK خلاصه‌ای از اخبار و اطلاعیه‌های پروژه‌های ساخت کاردانو در 10 روز گذشته ارائه می‌کند.

ابتدا، SundaeSwap راه اندازی خود را در 20 ژانویه (30 دی) اعلام کرد. QuickMint، یک پلتفرم NFT مبتنی بر کاردانو، همچنین اخبار مربوط به راه اندازی برنامه ریزی شده شبکه آزمایشی در 19 ژانویه (29 دی) را به اشتراک گذاشته بود. Astarter نیز رویداد نسخه بتای باز و برخی برنامه های دیگر را اعلام کرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: U.today

منبع