زمان خبر:41 ثانیه قبل

بر اساس اسکرین شات های ارسال شده توسط کریپتو بلاگر، جین منچون ونگ(Jane Manchun Wong)، بزرگترین بازار توکن های غیرقابل تعویض(NFT)، اپن سی (OpenSea)، احتمالاً پشتیبانی شبکه سولانا (Solana) را اضافه می کند.

پتانسیل سبقت گرفتن سولانا

ادغام شبکه جدید در OpenSea، به احتمال زیاد توسط مهندسی معکوس پلتفرم پیدا شد که به Wong اجازه می دهد ویژگی اتصال مخفی کیف پول را کشف کند و به کاربران امکان می دهد با فانتوم(Phantom) به پلتفرم متصل شوند.

در حالی که OpenSea به طور رسمی پشتیبانی Solana را تایید یا تکذیب نکرده است، حساب رسمی توئیتر این پلتفرم نظری را در زیر پست Wong با تگ کردن او و حساب رسمی کیف پول فانتوم، منتشر کرده است.

اتریوم غالب است

کاربران در بازار عمدتاً از اتریوم(Ethereum) هم برای فروش و هم برای خرید توکن های غیرقابل تعویض استفاده می کنند. اما به دلیل افزایش بار روی شبکه و افزایش هزینه ها، محبوبیت اتریوم به عنوان شبکه اصلی NFT از زمان افزایش محبوبیت این صنعت در سپتامبر 2021(شهریور)، به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

Solana جایگزین اصلی برای اکثریت قریب به اتفاق پروژه های مرتبط با NFT، از جمله گیم فای (GameFi)، متاورس ها و مجموعه های معمولی شد. نقطه اصلی سولانا، کارمزدهای نسبتا پایین و پردازش سریع تر تراکنش ها است.

همانطور که قبلاً توسط U.Today گزارش شده بود، اگرچه شبکه Solana در واقع می‌تواند تعداد بیشتری از تراکنش‌های پردازش شده را در هر ثانیه بر روی کاغذ ارائه دهد، شبکه در چند هفته اول سال جدید با مشکلاتی در پردازش و زمان آپدیت مواجه بود.

به طور کلی در مورد OpenSea و صنعت NFT، بازار دومین انرژی خود را در آغاز سال جدید گرفت. زیرا حجم معاملات در OpenSea در ژانویه(دی) به 3.8 میلیارد دلار افزایش یافت که از رکورد 3.4 میلیارد دلاری سپتامبر(شهریور) فراتر رفت. با وجود وضعیت جهانی ارزهای دیجیتال، حجم روزانه در این بازار همچنان بالاست.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع