زمان خبر:5 ثانیه قبل

صرافی کریپتو کره جنوبی،بیت هامب(Bithumb) ،در حال توسعه یک بازار NFT با “یک شرکت بزرگ” است که تصور می شود LG CNS، یکی از شرکت های تابعه LG Corporation باشد.
مدیرعامل بیت هامب، Heo Baek-young در مصاحبه ای در 13 ژانویه(23 دی) تأیید کرد که صرافی در حال توسعه یک صرافی غیرقابل تعویض توکن (NFT) است که به آن کمک می کند تا با Korbit و Upbit، دو صرافی داخلی کره ای دیگر، رقابتی باقی بماند. هیو گفت:
یک بازار NFT در ترویج محتوای مبتنی بر بلاک چین، که به یک نیروی محرکه در آینده تبدیل خواهد شد، مهم خواهد بود.
هنوز هیچ تاییدی در مورد هویت سازندگان محتوا یا هنرمندانی که موافقت کرده‌اند کار در قالب NFT برای Bithumb منتشر کنند، وجود ندارد.
چندین رسانه در کره جنوبی گزارش داده اند که بازار NFT با همکاری غول فناوری LG CNS در حال توسعه است.

راه‌اندازی بازار NFT به Bithumb کمک می‌کند رقابتی بماند. Bithumb در حال حاضر به راحتی در جایگاه دوم در میان صرافی های کره ای قرار دارد که بر اساس حجم معاملات رتبه بندی می شوند. با این حال، پس از Upbit که دارای 1.7 میلیارد دلار حجم معاملات 24 ساعته است، در مقایسه با 730 میلیون دلار Bithumb، در رتبه دوم قرار دارد.
Upbit بازار NFT خود را در نوامبر 2021 (آبان 1400)با سر و صدا راه اندازی کرد زیرا توانست چندین گروه K-pop از جمله BTS را برای موافقت با اجرای محتوای NFT انحصاری ایمن کند.
صرافی کریپتو کوربیت(Korbit) که متعلق به غول بازی، نکسون(Nexon)، است، اولین صرافی کره جنوبی بود که بازار NFT را در ژوئن 2021 (خرداد 1400)راه اندازی کرد. Korbit چهارمین صرافی بزرگ کریپتو کره با حدود 7 میلیون دلار در حجم معاملات 24 ساعته است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع