سولدکس(Soldex)، یک اکوسیستم صرافی رمزنگاری جدید با موتور بازارساز خودکار، از معماری قراردادهای هوشمند سولانا (SOL) برای انجام تمام عملیات مالی DeFi استفاده می‌کند.

ترید خودکار، سرعت بالا، UX بصری: چه چیزی در مورد Soldex خاص است؟

صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال سولدکس (SOLX)، یکی از اولین پروتکل‌های DeFi است که روی پلتفرم قراردادهای هوشمند اصلی سولانا راه‌اندازی شد. دارای یک نمونه تبادل همتا به همتا و موتور AMM برای ترید سودآور و اجرای سریع سفارشات است.

 

Soldex خود را به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) نسل سوم با شاخص های عملکرد شگفت انگیز معرفی می کند. معاملات را با 0.00001 دلار کارمزد هر تراکنش با سرعتی در حدود 65000 تراکنش در ثانیه پردازش می کند. چنین عملکرد باورنکردنی به دلیل طراحی جدید و کارآمد بلاک چین سولانا که مبنای فنی برای عملیات Soldex  است، انجام می شود.

Soldex یک مجموعه ابزار غنی از ربات‌های معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌کند. این امکان از بین بردن خطر «خطای انسانی» را به ویژه برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و معامله گران با فرکانس بالا فراهم می کند. کاربران Soldex  می‌توانند ربات‌های خود را با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از شاخص‌ها، از جمله نوسانات، تحمل ریسک، چارچوب زمانی، بودجه، جفت ارزهای دیجیتال، مارجین و غیره، سفارشی کنند.

با استفاده از ربات‌های تریدینگ Soldex، تمام عملیات روی Soldex، توسط هوش مصنوعی مجاز خواهد بود. قبل از تایید معامله، ربات های Soldex، تجزیه و تحلیل بازار و ارزیابی ریسک را انجام می دهند. بنابراین، ترید با نمونه خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی توسط Soldex ، تقریباً بدون ریسک است.

Soldex به همکاری با لاریکس (Larix) امتیاز می دهد و AMA را برای جامعه اعلام می کند

همچنین، Soldex یک نمونه آموزشی جدید را اجرا کرد تا به مبتدیان و متخصصان رمزارز اجازه دهد درک خود از بازارها و فناوری را ارتقا دهند.

Soldex ، در پیشرفت خود به سمت پذیرش جریان اصلی در عصر Web3، تعدادی مشارکت را امضا کرد. در ژانویه 2022 (دی)، وارد یک همکاری استراتژیک بلندمدت با Larix ، اولین پروتکل وام دهی/قرض گیری غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا، شد. همکاری بین این دو استارت آپ باعث ارتقای دید بازار هر دو خواهد شد.

پروتکل متاورس محور Larix، پیشگام وام مسکن LP با ترکیب خودکار در بلاک چین Solana  بود. بسیاری از انواع وثیقه، استیبل کوین ها، NFT ها، ارزهای دیجیتال و دارایی های مصنوعی را پشتیبانی می کند.

برای پوشش آخرین دستاوردها، دولت Soldex یک جلسه “از من هر چیزی بپرس(AMA)” در جامعه خود ترتیب می دهد. جلسه AMA در 11 ژانویه(21 دی) ساعت 12 بعداز ظهر(ساعت مرکزی اروپا)  برگزار می شود. علاوه بر پیشرفت فنی و بازاریابی، نمایندگان Soldex جزئیات کمپین مشارکت خود را به اشتراک خواهند گذاشت.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع