زمان خبر:1 دقیقه قبل

پلتفرم Mars4، یک پروژه متنوع که NFTها، رمزارزها، و یک بازی بقای همه جانبه را ادغام می کند، مفتخر است که اعلام کند NFT هایش به سرعت در صنعت در حال جذب شدن هستند. در حال حاضر، فروش NFTهای این پلتفرم بیش از 250 هزار دلار در یک روز جمع‌آوری کرده است و شاهد فروش سریع زمین‌ها هستند.

علاوه بر این، این شرکت به عنوان یک سفر مجازی به مریخ عمل می کند و در عین حال میزبان فرصت های سرمایه گذاری زیادی از طریق اولین NFT درآمدزا در جهان است.

 NFTهای مارس4 قطعه زمین های دقیق جغرافیایی در سیاره مریخ را به نمایش می گذارد. این با استفاده از داده‌های دقیق ناسا و سایر آژانس‌های فضایی طراحی شده است که سپس از طریق تکنولوژی گرافیک‌های سه بعدی مدرن تغییر شکل می‌دهند. علاوه بر این، این NFT ها به عنوان بخشی از یک سیستم دوره ای منتشر شدند که از یک مدل کمیاب برای تعیین قیمت خود استفاده می کند. درواقع سیستم Epoch یک سیستم لایه‌بندی است که مرحله به مرحله به سرمایه‌گذاران پاداش می‌دهد که بازده بهتری را ارائه می‌کند.

به عنوان مثال: سرمایه‌گذارانی که NFTهای زمین مارس4 را در طول یا قبل از دوره فعلی خریداری کرده‌اند، 51 درصد از درآمد دوره بعدی (دوره 2) را دریافت خواهند کرد. پس از خرید NFTها در آن دوره، آن ها در قالب توکن‌های مارس4، به نام دلارهای مارس4، به صورت یکجا توزیع می‌شوند. گفته می شود، سیستم از دوره 0 تا 5 شروع می شود و هر دوره دارای یک محدوده ثابت از NFT است. هنگامی که یک دوره به پایان می رسد، درآمد حاصل از آن دوره خاص به صاحبان NFT داده می شود که در تمام دوره های قبلی سرمایه گذاری کرده اند.

با فروش بیش از 56000 NFT، حدود 3000 NFT قبل از شروع مرحله اول توزیع مجدد Epoch باقی مانده است. پس از رسیدن به Epoch 2، سرمایه‌گذارانی که NFT‌های فروخته شده قبل از Epoch 1 را دارند، باید 51درصد از درآمد حاصل از فروش Epoch2 NFT را دریافت کنند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: Coinquora

منبع